|

درخواست پرسپولیسی ها از مدیرعامل؛ همین حالا قرارداد رامین را تمدید کنید!

هواداران پرسپولیس تنها چند روز پس از حضور شماره ۲۷، خواهان تمدید قرارداد با رامین رضاییان شدند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل موفق شد، رامین رضاییان را به خدمت بگیرد و این بازیکن بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ رامین که به سختی موفق شد رضایتنامه اش را از الدحیل بگیرد و پرسپولیسی شود، خیلی زود به ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و در بازی مقابل آلومینیوم اراک ۹۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت.

رامین با وجود اینکه مدت‌ها از شرایط بازی دور بود، عملکرد خوبی در اولین بازی اش برای پرسپولیس بعد از ۵ سال داشت و هواداران پرسپولیس را خیلی امیدوار کرد. رضاییان که با قراردادی ۶ ماهه به پرسپولیس آمد، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و پرسپولیسی‌ها نگران وضعیت این بازیکن در فصل آینده هستند.

از همین رو هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از مدیران این باشگاه و شخص رضا درویش خواستند تا هرطور شده قرارداد رامین را تمدید کنند. پرسپولیسی‌ها معتقدند با ادامه درخشش رضاییان در پرسپولیس، ممکن است تیم‌های متمول داخلی و عربی بخواهند رامین را جذب کنند و با پیشنهاد مالی خوب این بازیکن را از پرسپولیس جدا کنند. از همین رو مدیران پرسپولیس قبل از پایان فصل باید مذاکره برای تمدید قرارداد با رامین را آغاز کنند و نگذارند کار به بعد از پایان لیگ بکشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها