|

درخشش مهاجم سابق پرسپولیس در اروپا؛ حسرت قرمز ها!

درخشش علی علیپور و مهدی طارمی در روزهایی که پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی است، طعنه آمیز است.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی آزاد است، مهاجمان سابق این تیم در اروپا و لیگ پرتغال هفته فوق العاده ای را پشت سرگذاشته و درخشش خوبی داشته اند تا به نوعی هواداران پرتعداد پرسپولیس بابت از دست دادن این ستاره ها حسرت بخورند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهدی طارمی در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون یک گل و یک پاس گل داد تا در شب تساوی دو – دو تیمش روی هردو گل پورتو نقش داشته باشد. علی علیپور نیز در دیدار مقابل آروکا برای ماریتیمو بریس کرد و بسیار درخشان ظاهر شد. طارمی علاوه بر بازی با اسپورتینگ، شب گذشته هم موفق شد مقابل موریرنزه پاس تک گل سه امتیازی تیمش را بدهد. 

بازی های فوق العاده این بازیکنان در حالی که پرسپولیس کمبود مهاجم دارد و مجبور به انتخاب بازیکنان خارجی از روی فیلم و حدس و گمان است بی شک برای این تیم و هواداران میلیونی اش طعنه آمیز است. شاید اگر پرسپولیس شرایط دیگری را طی می کرد و مثل بسیاری از باشگاه های متوسط اروپایی و حتی آسیایی مدیریت می شد، نیازی به جدایی این همه ستاره طی چند سال اخیر نبود. 

فراموش نکنیم مهدی طارمی در میانه های لیگ هفدهم و بعد از اتمام محرومیت ۴ ماهه اش، راهی الغرافه قطر شد؛ بعدها حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل وقت پرسپولیس در مورد خروج طارمی از جمع سرخپوشان پایتخت مسائلی را مطرح کرد که قابل تامل است. از اتفاقات رخ داده در مراسم بهترین های لیگ شانزدهم تا... 

علی علیپور نیز با بی تدبیری مدیران وقت از پرسپولیس جدا شد؛ بعد از صعود سرخ ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و محرومیت آل کثیر پیش از دیدار با النصر وقتی پرسپولیس در غیاب امیری و پهلوان مقابل اولسان قرار گرفت، جای خالی علیپور بیش از هرزمان دیگری حس شد، درست مثل حسرت غیبت طارمی در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018.

به هر روی پرسپولیس طی چند سال اخیر مهره های زیادی را از دست داده و هرگز نتوانسته جانشین های مناسبی برای آن ها داشته باشد و همین اتفاقات بی تردید باعث حسرت هواداران پرتعداد این تیم شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها