|

(عکس) کاپیتان منچستر با یک عکس جنجال آفرید!

مدافع میانی منچستریونایتد با انتشار یک عکس دستکاری شده در فضای مجازی جنجال آفرید.

لینک کوتاه کپی شد

هری مگوایر کاپیتان و مدافعی میانی منچستریونایتد اگر بتواند در زمین و اگر نتواند خارج از آن توجه کاربران فضای مجازی را جلب می‌کند. این بار کاری که او انجام داده و جلب توجه کرده، انتشار یک عکس از صحنه شادی‌اش پس از به ثمر رساندن گل نخست پیروزی 4 بر 2 منچستریونایتد در خانه لیدزیونایتد بود که او را در حال سُر خوردن روی زانوهایش و نگاهی معنادار به هواداران رقیب دیرینه نشان می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ این عکس اما یک نکته عجیب دارد و آن فتوشاپ شدن چهره یکی از هواداران تیم لیدزیونایتد در ردیف نخست سکوهای ورزشگاه الند‌رود است.

در تصاویر اصلی صحنه شادی گل مگوایر مشخص شده که هوادار مذکور یک مرد پا به سن گذاشته است که نه ژست غیرمؤدبانه گرفته و نه حرکت خاصی انجام می‌دهد.

اینکه چرا مگوایر چهره این هوادار را فتوشاپ کرده، اصلاً او چه کسی است و چهره جدیدی که روی عکس قرار داده شده متعلق به کیست، سؤالاتی بوده که ذهن هواداران و کاربران فضای مجازی را مشغول کرده و مدافع انگلیسی هنوز هیچ توضیحی درباره این موضوع ارائه نکرده است.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس ,

به هر حال منچستریونایتد با گلزنی مگوایر دومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و به لطف آن جایگاه خود را در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس حفظ کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی