|

یحیی برعکس مجیدی با دست پر به سیرجان رفت!

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به سیرجان و دیدار برابر گل گهر، امروز (سه‌شنبه) از ساعت 14 و 15 دقیقه در زمین نفت تهرانسر آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از شروع آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به سیرجان و بازی برابر گل گهر از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) سرخپوشان در جلسه فنی شرکت کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، نکات لازم برای این بازی را از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد و پس از آن، تاکتیک‌های عملی بازی با گل گهر در تمرین امروز مرور شد.

با شروع تمرین، بازیکنان ابتدا بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند. در بخش بعدی تمرین، آقاوسط در قالب سه گروه در برنامه بود و بعد از آن، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

امید عالیشاه و سیامک نعمتی کماکان زیر نظر کادر پزشکی تیم، برنامه‌های اختصاصی خودشان را دنبال می‌کنند و غایبان این سفر و بازی برابر گل گهر خواهند بود. سایر بازیکنان بدون مشکل در تمرین یک ساعته، با آمادگی کامل و سر حال و شاداب، در تمام بخش‌های تمرین حاضر بودند.

در پایان تمرین، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند تا پس از استراحت و وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شوند و با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد سیرجان ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (چهارشنبه) از ساعت 17 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی برابر گل گهر از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر با قضاوت محمد حسین ترابیان به میدان خواهد رفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها