|

پیشنهاد مالی وسوسه انگیز تیم متمول برای محمد ربیعی

از یک باشگاه متمول لیگ برتر خبر می رسد تیم فوتبال این باشگاه مقصد بعدی محمد ربیعی است

لینک کوتاه کپی شد

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان با یک پیشنهاد وسوسه انگیز مالی مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، کسب 30 امتیاز ماحصل 8 پیروزی و 6 مساوی در ازای تنها 4 باخت، نتیجه ای است که کمتر کسی برای مس رفسنجان پیش بینی می کرد اما محمد ربیعی در ادامه نتایج درخشانش در کویر، با این کارنامه مس را به رتبه چهارم جدول رده بندی رساند تا پدیده مربیگری این فصل لیگ برتر باشد. با این که محمد ربیعی و مس بارها اعلام کرده اند قرارداد بلندمدت دارند و با هم به یک ماجراجویی طولانی فکر می کنند، اما از یک منبع موثق شنیدیم احتمال جدایی محمد ربیعی از مس رفسنجان در پایان لیگ بیست و یکم زیاد است.

پیشنهاد قرارداد 5 ساله به محمد ربیعی

پیش از این در تعطیلات نیم فصل شایعه های پراکنده ای پیرامون پیشنهاد تیم های تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان به محمد ربیعی شنیده می شد که نزدیکان سرمربی مس تمامی این شایعه ها را تکذیب کردند و سرمربی مس هم مدعی شد در این مقطع فقط تمرکز خود را روی مس گذاشته و حاضر نیست به پیشنهادهای دیگر حتی فکر کند. حالا اما خبر می رسد یک باشگاه متمول لیگ برتری پیشنهادی 5 ساله به محمد ربیعی داده و او را با این پیشنهاد وسوسه کرده است.

گفته می شود مدیران این باشگاه از محمد ربیعی خواسته اند برای فصل آینده و 5 فصل متوالی به آنها یک برنامه درازمدت بدهد و با هدف قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال آسیا و حتی شرکت در جام باشگاه های جهان به آنها رقم بودجه درخواستی و لیستی از پیش نیازها را ارائه کند.

مذاکره به پایان فصل موکول شد؛ باشگاه از نزدیکان سرمربی قول گرفت؟

گویا محمد ربیعی به دلیل درگیری با بازی های مس رفسنجان، مذاکره با این باشگاه را به پایان فصل موکول کرده اما باشگاه لیگ برتری دست بردار نیست و نزدیکان این مربی به مدیرعامل باشگاه خواهان او قول داده اند بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر بیست و یکم محمد ربیعی را پای میز مذاکره بنشانند. باشگاه موردنظر امسال تمام امکانات را برای مربی خود آماده کرد اما نتیجه ای که گرفت اصلا با توقعی که داشت، همخوانی ندارد و به همین دلیل هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تصمیم قطعی گرفته اند در پایان فصل با سرمربی فعلی قطع همکاری کنند و تیم را به محمد ربیعی بسپارند.

محمد ربیعی، مس رفسنجان را برای بازی با آلومینوم اراک آماده می کند و پس از آن تیم خود را به مصاف پرسپولیس می فرستد. مس با محمد ربیعی تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر بیست و یکم و یکی از هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است و همین نتایج غیر قابل باور باعث شده این مربی جوان یکی از پر مشتری ترین مربیان بازار نقل و انتقالات لیگ برتر باشد.

حالا باید دید آیا با پایان لیگ بیست و یکم، ماجراجویی محمد ربیعی و مس رفسنجان نیمه کاره می ماند و او که مس رفسنجان را در اولین فصل همکاری اش با این باشگاه از لیگ آزادگان به لیگ برتر رساند و در دومین فصل که اولین تجربه لیگ برتری خودش بود، مس را در نیمه بالای جدول جا داد و حالا در سال سوم، این تیم را به رتبه چهارم رسانده و مدعی کسب سهمیه آسیا کرده، با رفسنجان خداحافظی می کند و در استانی پر رونق تر ماجراجویی تازه ای را آغاز خواهد کرد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی