|

گلر استقلالی به پرسپولیس رسید؛ پیش دربی جذاب!

جدال با پرسپولیس هم برای محسن فروزان و هم برای سرمربی گل گهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه نویی اینبار در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که امیدوار است خاطره تلخ شکست فصل گذشته در سیرجان را برابر حریف پاک کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او امیدوار در این مسیر ستاره‌های تیمش و البته بازیکنانی با سابقه حضور در استقلال (محسن فروزان، میلاد زکی پور، بهنام برزای، فرشید باقری، امین قاسمی نژاد، سیداحمد موسوی، آرمین سهرابیان و مرتضی تبریزی) به او در مسیر هدفی که در ذهن دارد برای برتری برابر شاگردان یحیی گل محمدی کمک ویژه‌ای داشته باشند.

در این میان اما شاید محسن فروزان با انگیزه‌های بیشتری مقابل پرسپولیس قرار گیرد. دروازه‌بان گل گهر سیرجان که در این فصل توانسته اعتماد کادرفنی این تیم را به خود جلب کند، همواره در تقابل با سرخپوشان یک سر ماجرای کری خوانی و حواشی بوده است. اتفاقی که باعث می‌شود با انگیزه بیشتری نسبت به گذشته برابر حریف قرار گیرد. هنوز هواداران پرسپولیس او را با خاطره قصد برای گلزنی‌ از نقطه پنالتی برابر علیرضا بیرانوند به خاطر می‌آورند که البته با بدشانسی بزرگش توپ با برخورد به هر دو تیرک در نهایت راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.

او البته مطمئنا در ترکیب گل گهر و در صورت رقم خوردن پنالتی به سود تیمش، از سوی امیر قلعه نویی مجوز زدن آن را نخواهد یافت و بیشتر چشم به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر حریف دوخته است. تقابلی سخت مقابل خط حمله آماده این روزهای پرسپولیس که طی دو بازی اخیر خود موفق به ثبت 5 گل شده‌اند و فرصت‌های زیادی را نیز شکل داده‌اند. فروزان که پیش از این بعد از نمایش موفقی که برابر تراکتور به جا گذاشته بود، قلعه نویی را وادار به تمجید خودش کرده بود، آیا بار دیگر در این فصل قادر خواهد بود با اجرای نمایشی بی نقص، اینبار برابر پرسپولیس، ستایش دوباره سرمربی سخت پسند خود را بر می‌انگیزد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها