|

کنایه امیر به فرهاد؛ مردم از بازی‌های پر گل لذت می‌برند!

قلعه‌نویی با صحبات هایش در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس به سرمربی استقلال کنایه زد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه‌نویی سربی گل‌گهر، تیمش را آماده مصاف امروز با پرسپولیس می‌کند. این تقابل در شرایطی قرار است در سیرجان رقم بخورد که گل‌گهر در لیگ برتر هنوز موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده و هرگز نتوانسته برابر این رقیب تهرانی کلین‌شیت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛  همین موضوع تبدیل به یکی از سوژه‌های کنفرانس خبری امیر قلعه‌نویی شد؛ او در پاسخ به این پرسش که چرا گل‌گهر تا به حال پرسپولیس را شکست نداده، با کنایه‌ای زیرپوستی به سبک بازی استقلال و فرهاد مجیدی گفت: «ما به خدا توکل می‌کنیم و مامور به تکلیف هستیم و تلاش می‌کنیم. شرایط تیمی عالی داریم وامیدوار هستیم پیروز بشویم. مهم این است که بازی‌هایی که من با پرسپولیس داشتم بازی‌های پرگل بوده است. مردم از بازی‌های پر گل لذت می‌برند. حتی اگر از تیم مقابل ضعیف‌تر هستید نباید طوری بازی کنید گل زده کم شود. من هرجایی مثل تیم ملی بودم تیم‌های من گل زیادی زده‌اند و به دنبال فوتبال تهاجمی هستیم. بعضی‌ها به دنبال این هستند لذت فوتبال را بگیرند.»

به نظر می‌رسد کنایه‌های جدید قلعه‌نویی که فرهاد مجیدی را نشانه رفته پاسخی به کنایه‌های قدیمی‌تر سرمربی استقلال بود که گفته بود اگر قرار باشد با استقلال قهرمان شود، ترجیح می‌دهد این قهرمانی پاک باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها