|

آقای گل آبی ها: اگر دوستان بگذارند استقلال قهرمان می شود!

مهاجم اسبق و مدیر کنونی آکادمی استقلال معتقد است که اگر رقابت منصفانه باشد، قهرمانی لیگ به این تیم می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

آرش برهانی در حاشیه آئین نکوداشت مربیان برتر سال فوتبال ایران در خصوص شرایط استقلال پس از مشکلات سربازی مرادمند و یزدانی به وجود آمد گفت: استقلال در این سال ها خیلی اذیت شده است. امسال که صدرنشین است و نشان داده که یک تیم خوب است، این اذیت ها بیشتر هم شده است. مدیران، مربیان و هواداران انتظار دارند که قانون به خوبی رعایت شود ولی متاسفانه یک کارشکنی ها و کم لطفی هایی می شود که دل میلیون ها هوادار و بازیکنان را می شکند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در واکنش به این موضوع که بازیکنانی چون عالیشاه، نوراللهی و زنده روح در بهترین شرایط تیم شان را ترک کرده و سرباز شدند گفت: استقلالی ها به دنبال رعایت قانون هستند. این مساله اگر قانونی بود که بچه ها ناراحت نمی شدند. ناراحتی از این است که قانون شکنی صورت می گیرد. اسم هایی که آوردید طبق قانون رفتند و سربازی خود را گذراندند. شرایط بازیکنان استقلال اما فرق می کند و شما مقایسه بدی انجام می دهید.

مدیر آکادمی استقلال در خصوص تغییرات اخیر در فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من به آقای عزیزی خادم ارادت دارم و به ایشان خسته نباشید می گویم. می خواهم در مورد آقای ماجدی صحبت کنم که از مدیران فوتبالی هستند. سرپرست ما در استقلال بودند و در دوران بازی شان هم افتخارآفرینی کردند. خوشحالم بعد از مدت ها یک مدیر فوتبالی آمده است. آقا میرشاد چون درد فوتبال را می داند مطمئنا می تواند آن را حل کند. تشخیص درد خیلی مهم است و آقای ماجدی صد در صد می تواند مشکلات را حل کند.

برهانی پاسخ کوتاهی به این سوال که آیا استقلال قهرمان لیگ برتر می شود داشت: به امید خدا اگر دوستان بگذارند و رقابت منصفانه باشد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها