|

بهترین خطوط حمله و دفاعی 5 لیگ معتبر اروپا؛ از خط آتش لیورپول تا قلعه عقاب ها!

در این مطلب به بررسی بهترین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی که بهترین خطوط حمله و دفاعی را در اختیار دارند می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- چند هفته ای از نیم فصل دوم رقابت های اروپایی در سال 2022 گذشته است و بررسی بهترین خطوط دفاعی و حمله 5 لیگ معتبر اروپایی خالی از لطف نیست. این آمار مربوط به 5 لیگ معتبر اروپا شامل: انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه است.

 معمولا تیم هایی که بهترین خطوط دفاعی و حمله را در اختیار داشته باشند شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ خواهند داشت. در ادامه به معرفی این تیم ها در 5 لیگ معتبر اروپایی می پردازیم.

لیگ برتر انگلیس:

بهترین خط دفاعی در لیگ جزیره به تیم منچسترسیتی با 17 گل خورده تعلق دارد. ادرسون دروازه بان برزیلی این تیم با ثبت 14 کلین شیت نقش پررنگی در به ثبت رسیدن این آمار داشته. البته از درخشش روبن دیاز کاپیتان سیتیزن ها، واکر و کانسلو هم نباید چشم پوشی کرد. این تیم اکنون با 63 امتیاز در رده نخست لیگ قرار دارد.

KMOADBFDTJAM2GDTZRH4E7X5YE

بهتری خط حمله در اختیار خط آتش لیورپول است. لک لک ها توانستند در 26 بازی 70 گل به ثمر برسانند. محمد صلاح با 19 گل، ژوتا با 12 و مانه با 11 گل، حدودا 60 درصد گل های این تیم را زده اند.

Salah-Mane

لالیگا اسپانیا:

بهترین خط دفاعی لالیگا در اختیار سویا می باشد. این تیم با دریافت 17 گل در 25 بازی آمار خوبی را در اختیار دارد. یاسین بونو با ثبت 11 کلین شیت در کنار عملکرد عالی دو دفاع مرکزی این تیم یعنی کارلوس و کانده اصلی ترین دلیل به ثبت رسیدن این آمار هستند.

Jules-Kounde-and-Diego-Carlos

بهترین خط حمله را رئال مادرید با 51 گل زده در اختیار دارد. بنزما با 18 گل زده و دادن 9 پاس گل نقش بزرگی را در رقم خوردن این آمار دارد. وینیسوس جونیور هم با 13 گل و دادن 5 پاس گل از دیگر مهره های تاثیر گذار قو های سپید به حساب می آید.

3248105-66479368-2560-1440

بوندسلیگا آلمان:

بایرن مونیخ تقریبا با اقتدار در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد، بهترین خط دفاعی را با 26 گل خورده و بهترین خط حمله را هم با 74 گل زده در اختیار دارد. مانوئل نویر با 7 کلین شیت و لواندوفسکی با ثبت آمار استثنایی 28 گل و توماس مولر با دادن 16 پاس گل در به ثبت رسیدن این آمار نقش تعیین کننده ای داشته اند.

3k27_093cbA_l

سری آ ایتالیا:

رقابت 3 تیم آث میلان، اینترمیلان و ناپولی رقابت های این فصل لیگ ایتالیا را جذاب تر از پیش کرده است.

ناپولی با 9 گل خورده بهترین خط دفاعی سری آ را در اختیار دارد. اوسپینا گلر 33 ساله و کلمبیایی این تیم با ثبت 11 کلین شیت در کنار رحمانی و کولیبالی باتجربه که این روزها بارسلونا هم نیم نگاهی به جذب او دارد، در این آمار تأثیر بسیار زیادی داشتند.

dlht6kzwsaaz6az-4591033970

با 55 گل زده بهترین خط حمله به اینتر تعلق دارد. مارتینز و ژکو با زدن 11 و 10 گل، چالهان‌اوغلو و بارلا با ثبت 8 و 7 پاس گل، مهره های کلیدی اینتر در این فصل حساس سری آ محسوب می شوند.

Hakan-Calhanoglu-Lautaro-Martinez

لوشامپیونه:

در کمال ناباوری بهترین خط دفاعی در اختیار پاری‌سن‌ژرمن نیست. تیم نیس با سرمربیگری گالتیله در این فصل از رقابت های لوشامپیونه فراتر از تصورها نتیجه گرفته و با 45 امتیاز در رده سوم این لیگ قرار دارد.

NICE

عقاب ها با 21 گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارند. بدون شک عملکرد تودیبو، دانته و بارد در رقم خوردن این آمار نقش مهمی داشته اند.

بهترین خط حمله در اختیار پاری سن ژرمن با 53 گل زده است. امباپه با 12 گل در کنار نیمار، ایکاردی و دانیلو که 4 گل به ثمر رسانده اند از مهره های کلیدی پاریس محسوب می شوند. امباپه و لیونل مسی هم با ثبت 9 و 8 پاس گل توانستند برای دیگر هم تیمی های خود فرصت گلزنی را فراهم کنند. بدون شک اگر مصدومیت نیمار و مسی در طول فصل نبود قطعا آمار پاریسی ها از این هم بهتر می شد.

Lionel-Messi-Neymar-Kylian-Mbappe-celebration-PSG-vs-Manchester-City-Champions-League-2021-1020x777

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها