|

واکنش سرپرست تیم ملی به خبر دعوت از مرادمند

در چند روز اخیر خبرهای مختلفی درباره وضعیت خدمت سربازی دو مدافع استقلال شنیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

در مورد این دو بازیکن، حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. از یک طرف گفته می‌شود که آنها حداقل تا پایان فصل می‌توانند استقلال تیم به میدان بروند و از سوی دیگر این بحث مطرح شده که آنها ممکن است به سرعت به مرکز آموزشی اعزام شوند و سپس برای یک تیم نظامی بازی کنند. واضح است که این بلاتکلیفی به شدت به این دو مدافع لطمه خواهد زد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ تنها راهی که استقلالی‌ها امیدوارند از طریق آن، زمان اعزام یزدانی و مرادمند را به تعویق بیندازند، بحث ملی‌پوش بودن این دو بازیکن است که بر اساس آن، مهره‌های ملی‌پوش می‌توانند رفتن به خدمت سربازی را تا 30 سالگی به تعویق بیندازند و حالا استقلالی‌ها امیدوارند جدا از یردانی، مرادمند هم شامل این قانون شود تا در صورت امکان، این بازیکن بتواند سربازی‌اش را به تعویق بیندازد.

به همین دلیل در چند روز اخیر، اخبار و شایعات زیادی درباره دعوت از محمدحسین مرادمند به اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل کره جنوبی و لبنان به گوش می‌رسد تا او با حضور در اردوی تیم ملی، مشکلی برای همراهی استقلال نداشته باشد.

حمید استیلی سرپرست تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا مرادمند قرار است در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشد گفت: " این موارد در حیطه اختیارات سرمربی است و آقای اسکوچیچ درباره مسائل فنی تصمیم خواهد گرفت، ایشان لیست بازیکنان دعوت شده را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهند داد و برای این موضوع باید تا زمان اعلام لیست باید صبر کرد. بنده تنها مسائل مربوط به مدیریت و سرپرتی تیم ملی را انجام خواهد داد و در مسائل فنی دخالتی ندارم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها