|

تکلیف وریا غفوری امروز مشخص می شود!

با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال او با کاپیتان این تیم جلسه داشته است

لینک کوتاه کپی شد

وریا غفوری کاپیتان استقلال که از سوی فرهاد مجیدی از حضور در تمرینات منع شده، هنوز برنگشته است. درباره غفوری گفته می‌شد که مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد با پادرمیانی مجوز بازگشت این بازیکن به تمرینات را بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با توجه به اینکه غفوری در اختیار باشگاه قرار گرفته، مدیران استقلال باید درباره کاپیتان تیم تصمیم بگیرند.

حالا اما مشخص شده که غفوری امروز با آجورلو دیدار کرده است. مدیرعامل استقلال در بخشی از صحبت های امروز خودش در نشست با پیشکسوتان باشگاه اعلام کرد که امروز صبح با کاپیتان تیمش جلسه داشته است.

آجورلو اعلام کرد که وقتی غفوری را دیده، او قصد داشته سوالات مختلفی را مطرح کند اما به این بازیکن گفته که هیچ چیز مهم تر از نام استقلال نیست و غفوری نیز تایید کرده است.

در این شرایط به نظر می‌رسد موضوع غفوری و مجیدی به زودی رفع شود اما اینکه نتیجه جلسه کاپیتان با آجورلو و صحبت احتمالی او با مجیدی چه بوده، هنوز مشخص نیست.

چیزی که مشخص است احتمالا غفوری دیدار با نساجی را نیز از دست خواهد داد اما باید دید موضع رسمی باشگاه در این خصوص چه خواهد بود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی