|

دروازه بان اول پرسپولیس مشخص شد؛ سورپرایز گل محمدی!

گلر پرسپولیس برای دیدار با مس تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس روی ناهماهنگی مدافعان میانی و اشتباه حامد لک در خروج از دروازه مقابل گل‌گهر سیرجان گل مساوی را دریافت کرد تا درنهایت با کسب یک مساوی، دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی با استقلال از دست بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ عجیب این که حامد لک در بازی رفت مقابل گل گهر نیز اشتباه کرد و شاگردان قلعه نویی روی اشتباه حامد لک به گل رسیدند تا گل محمدی برای بازی با مس رفسنجان از رادوشوویچ بهره ببرد!

به هرحال فاصله امتیازی دو رقیب سنتی در صدر جدول به عدد 5 رسیده و همین باعث شده طی روزهای گذشته انتقادات زیادی به حامد لک در فضای مجازی مطرح شود. حامد لک که فصل قبل یکی از نفرات موثر پرسپولیس بود، در فصل جاری عملکرد قابل دفاعی نداشته و در چند نوبت با اشتباهاتش مانع از رسیدن پرسپولیس به پیروزی شده است.

اشتباهات متعدد در بازی با پا، شروع های مجدد، خروج های نصفه و نیمه، دو ضرب مهار کردن توپ ها، عملکرد نامطمئن در مصاف های تک به تک و ضعف در ارسال هایی که از منطقه راست پرسپولیس انجام می شود از جمله مشکلات لک در بازی های این فصل بوده است.

برهمین اساس و با توجه به شرایط ایجاد شده و انتقادهای شدیدی که متوجه حامد لک شده، به نظر می رسد این دروازه بان از نظر روحی در شرایط خوبی نبوده و به احتمال زیاد یحیی گل محمدی در بازی روز دوشنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان از  احمد گوهری استفاده خواهد کرد تا این دروازه‌بان اولین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام بدهد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها