|

ستاره سابق آبی ها: سربازی ۲ بازیکن استقلال به سوژه اول مملکت تبدیل شده!

بازیکن پیشین استقلال: رقبای استقلال از هر بهانه ای استفاده می کنند تا به قطار در حال حرکت این تیم سنگ بزنند و متوقفش کنند.

لینک کوتاه کپی شد

فرزاد حاتمی مهاجم اسبق استقلال که آخرین قهرمانی این تیم در لیگ دوازدهم را با این تیم تجربه کرده است  در باره شرایط این روزهای استقلال در آستانه دیدار مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم دور برگشت، مصاحبه ای انجام داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو: حاتمی درخصوص ماجرای سربازی دو بازیکن استقلال گفت:

وقتی نیم فصل دوم شروع میشود فشارها هم روی همه تیم ها بیشتر می شود. به ویژه استقلالی که خوب نتیجه می‌گیرد و کسی نمی تواند متوقفش کند.

منظورتان چیست؟

یعنی اینکه رقبا از هر حربه ای برای عقب انداختن حریف شان استفاده می کنند. الان مدتی است که می‌بینیم بحث سربازی ۲ بازیکن استقلال به سوژه اول کل مملکت تبدیل شده و هر برنامه ای در رادیو و تلویزیون درباره این دو بازیکن صحبت می کنند. زمانی هم در رابطه با شکایت استقلال از گل گهر خیلی‌ها می‌خواستند مانع جلو رفتن پرونده شکایت استقلال شوند.

اینها چه معنی دارد؟

این یعنی اینکه رقبا از هر دری می خواهند کاری کنند استقلال از ریل خارج شود. من به عنوان یک دوست قدیمی به فرهاد مجیدی می‌گویم که قطار استقلال در حال حرکت است و همه به آن سنگ می زنند. می‌خواهند هر روز چالش جدیدی برای این تیم درست کنند. او با قدرت به کارش ادامه بدهد و نتایجش را تکرار کند چون اگر بد کار می کرد الان کسی کاری به کارش نداشت.

بحث وریا و فرهاد مجیدی چطور قابل حل شدن است؟

وریا غفوری به اندازه خودش فوتبال بازی کرده. هم در رده ملی و هم باشگاهی. الان که استقلال در صدر جدول است باید بداند یک مربی نمی‌تواند خودش را با شخصیت ۲۵ بازیکن تطبیق بدهد و اتفاقاً این ۲۵ بازیکن هستند که باید خودشان را با شخصیت سرمربی هماهنگ کنند. چطور می توان توقع داشت یک مربی طبق خواسته هر ۲۵ بازیکنش رفتار کند. امیدوارم با هم صحبت کنند و فرهاد هم چاره ای بیاندیشد تا در این شرایط استقلال بیش از این لطمه نخورد.

بازی با نساجی را چطور پیش بینی می کنید؟ کلاً این تیم را در این فصل چطور دیده اید؟

من چند بازی از نساجی را دیده ام. طبق فوتبالی که نساجی بازی می‌کند این تیم الان باید سوم یا چهارم جدول باشد نه در رده دهم. به همین خاطر استقلال بازی فوق العاده سختی را در پیش دارد.

چه توصیه ای به استقلال برای این بازی دارید؟

مجیدی باید آرامش تیمش را از نظر روحی روانی فراهم کند که البته می دانم که او با تیمش حسابی رفیق است. عکس ها و فیلم های بعد از برد مقابل فجر در رختکن را دیدم که چطور بازیکنانش را به آغوش می کشد و رابطه خیلی خوبی با آنها دارد. این تحسین برانگیز است و از آن طرف هم می‌بینیم که نظم و دیسیپلینش در تمرینات هم خوب است. امیدوارم مجموعه این دوستی‌ها و انضباط به جایی برسد که استقلال بتوانند پس از ۱۰ سال یک هدیه خوب با قهرمانی به هواداران بدهد.

فاصله پنج امتیازی استقلال با پرسپولیس تا چه اندازه تضمین‌کننده قهرمانی این فصل این تیم است؟

به نظرم استقلال اصلا نباید به تیم‌های پایین تر از خودش فکر کند. باید خیلی ریلکس و بدون استرس مسابقاتش را انجام بدهد. حتی اگر باختند هم فدای سرشان، بردند هم که نوش جانشان. استقلال نباید به پشت سرش نگاه کند و فقط باید به مسابقات پیش رویش توجه داشته باشد.

از تیم خودتان سایپا چه خبر؟

متاسفانه در نیم فصل اول چند بازیکن تیم ما رباط صلیبی پاره کردند و مصدوم شدند ولی در عین ناجوانمردی این تعداد، در نیم فصل از سایپا کنار گذاشته شدند! مدیرعامل قبلی هم که رفت و از مدیرعامل جدید می‌خواهم کاری کند که لااقل این بچه‌ها به حقوقشان برسند. اگر این بازیکنان مصدوم شدند برای سایپا مصدوم شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها