|

آخرین خبر از جذب بازیکن تاجیک و پرونده پرسپولیس-النصر

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد پرونده شکایت النصر ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

امیرعلی حسینی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون زمان فسخ قرارداد شرزود تمیروف مطرح شده است اظهار داشت: ما مدارک این بازیکن را از ایجنت وی دریافت کردیم، ولی به آن بسنده نکرده و از خود باشگاه پاختاکور خواستیم که از ایمیل رسمی باشگاه به باشگاه پرسپولیس ایمیل بزنند که این کار‌ها هم انجام شد البته منتظر پاسخ تست پزشکی هستیم تا عقد قرارداد وی ثبت شود. چون یکسری سوال‌ها و هجمه‌ها پیش آمد از فدراسیون ایران درخواست کردیم از فدراسیون فوتبال ازبکستان استعلام بگیرند و امروز پاسخ نهایی ارسال می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رویداد24؛ وی در خصوص اینکه تاریخ فسخ قرارداد این بازیکن چه زمانی است گفت:۱۰ فوریه، ما هم نامه فسخ قرارداد او را داریم و هم اینکه مدرکی در اختیار داریم که آخرین روز حضورش در باشگاه را به اثبات می‌رساند.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه درویش گفته ما ۲ روز قبل از باشگاه پاختاکور دوباره مجوز گرفته‌ایم گفت: ما مجوزی نگرفتیم، ما نامه‌ها را قبلا از طریق ایجنت او گرفته بودیم.

در خصوص زمان پرونده النصر گفت: آن‌ها از قوانین R۵۹ قوانین ورزشی استفاده کرده و صدور آرای برخی پرونده‌ها را به تعویق می‌اندازند و این کار را تا الان کرده‌اند. قرار بود جمعه رای بیاید، ولی تا الان نیامده است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها