|

کنایه جنجالی رسانه رسمی پرسپولیس به گل محمدی؛ پروین: یحیی فقط می نالد!

در حالی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است، رسانه رسمی این باشگاه از علی پروین، نقل قول عجیبی منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

علی پروین امروز در حاشیه نشست پیشکسوتان پرسپولیس با رییس سازمان خصوصی سازی، در جمع خبرنگاران درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال، سربازان آبی، وضعیت قرمزها و ... صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این صحبت ها با محوریت مخالفت پروین با واگذاری پرسپولیس و طعنه او به وضعیت سربازان استقلال و آیین نامه ای که باعث بازگشت آنها به جمع آبی پوشان می شود، در اغلب رسانه ها منعکس شد اما رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس که به نظر می رسد از انتقادات یحیی گل محمدی و مواضع او علیه مدیرعامل جدید باشگاه شاکی است، روی یک جمله علی پروین که گفته بود یحیی همیشه می نالد، مانور داده است.

در مصاحبه ای که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس از علی پروین منعکس کرده آمده است:

خدا کند این کار انجام شود که پرسپولس این همه در به در نباشد. هر زمان یحیی گل‌محمدی صحبت می‌کند می‌نالد! درویش که به پرسپولیس آمده دوست و رفیق زیاد دارد و او شبانه روزی در حال تلاش است که این باشگاه وارد بورس شود.

معمولا رسانه رسمی یک باشگاه مطالب انتقادی علیه سرمربی تیم را منعکس نمی کند اما باشگاه پرسپولیس که بعد از اعتصاب یحیی گل محمدی و غیبت او در تمرینات، از هرگونه موضع گیری علیه سرمربی باشگاه خودداری کرده بود، این بار جمله علی پروین را برای نوازش یحیی گل محمدی مناسب دید! علی پروین رابطه خوبی با درویش دارد. مدتی روابط این دو سرد شده بود و خیلی ها انتقادات حسین کلانی از مدیرعاملی درویش و بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس را به همین روابط سرد نسبت می دادند اما حرف های امروز پروین که مدعی شد درویش شبانه روزی در حال تلاش است نشان می دهد روابط دوباره حسنه شده است.

البته این احتمال هم وجود دارد که ادمین رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس متن مصاحبه علی پروین را از روی یکی از خبرگزاری ها کپی کرده باشد. البته برخی خبرگزاری ها جمله بندی علی پروین را به شکل دیگری منعکس کرده بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها