|

دست یحیی گل محمدی خالی شد؛ بدشانسی گلزن پرسپولیس!

پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با مس، با مشکل عجیبی مواجه شده‌ است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باید امشب از ساعت ۱۹ به مصاف مس رفسنجان، تیم چهارم جدول رده‌بندی برود. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز برای ماندن در کورس قهرمانی دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پرسپولیسی‌ها که با اختلاف ۵ امتیاز نسب به استقلال صدرنشین در رده دوم جدول ایستاده‌اند، دلخوش بودند که می‌توانند از دو مهاجم تیمشان در این بازی استفاده کنند. حامد پاکدل که در بازی‌های اخیر متحول شده و مهدی عبدی که همچنان امید یحیی در خط حمله است، ۲ مهاجم سرخ‌پوشان هستند که امید زیادی به آن‌ها می‌رفت.

با این وجود، اما روز گذشته حامد پاکدل یکی از دو مهاجم اصلی پرسپولیس در تمرین با مصدومیت شدیدی از ناحیه سر و گردن روبرو شد. او برای ثانیه‌هایی از هوش رفت و نهایتا با آمبولانس و برای مراقبت‌های بیشتر راهی بیمارستان شد. به این ترتیب، مهاجمی که در هفته‌های اخیر، بار گلزنی در پرسپولیس را به دوش کشیده بازی حساس امشب را از دست داده است. گل‌محمدی پیش از این، عیسی آل‌کثیر را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود تا حالا فقط این تیم بماند و مهدی عبدی در خط حمله.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها