|

ارلینگ هالند به بارسلونا و رئال مادرید نه گفت؛ لیگ انگلیس مقصد فوق ستاره!

به نظر می رسد منچسترسیتی از بالاترین شانس برای خرید ارلینگ هالند، گلزن نروژی دورتموند برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

بسیاری از باشگاه های بزرگ از جمله پاری سن ژرمن، چلسی، منچستریونایتد، رئال مادرید و بارسلونا به جذب ارلینگ هالند، ستاره گلزن و 21 ساله دورتموند علاقمند هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد تمایل ارلینگ هالند برای بازی در لیگ برتر می تواند منجر به انتقال این بازیکن به منچسترسیتی شود و این باشگاه متمول انگلیسی فاصله زیادی تا نهایی کردن این انتقال ندارد.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، پس از اینکه تابستان گذشته در جذب هری کین از تاتنهام ناکام ماند، مشتاق جذب یک مهاجم جدید است و ارلینگ هالند بهترین گزینه برای این سرمربی اسپانیایی محسوب می شود. اگرچه سیتی در حال حاضر گابریل ژسوس را در خط حمله اختیار دارد، اما سیتی اغلب در این فصل بدون مهاجم نوک کلاسیک و با شماره 9 کاذب بازی کرده است.

البته علیرغم این شرایط نیز سیتی تا این هفته 64 گل در لیگ برتر به ثمر برسانند و تنها لیورپول را از این حیث بالاتر از خود می بیند. اما با اضافه شدن بازیکنی با کیفیت ارلینگ هالند، سیتی می تواند گام بلندی برای رسیدن به اهداف خود به ویژه موفقیت در لیگ قهرمانان دست یابد.

رئال مادرید تمام تمرکز خود را روی خرید کیلیان امباپه قرار داده و شرایط بارسلونا همانطور که دیروز خوان لاپورتا اعتراف کرد، برای خرید ارلینگ هالند چندان مساعد نیست. این بازیکن می خواهد در تیم جدید خود نقش رهبری پروژه را به عهده داشته و مهم ترین بازیکن خط حمله محسوب می شود، پس انتقال به پاریس نیز چندان مدنظر او نیست.

البته هالند در ماه آینده در تیم فصل آینده خود تصمیم خواهد گرفت، اما در حال حاضر منچسترسیتی از بالاترین شانس برای خرید این ستاره نروژی برخوردار است. ارلینگ هالند از زمان پیوستن به دورتموند در ژانویه سال 2020 موفق به 80 گل در 79 بازی برای این باشگاه شده و در اوج آمادگی قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها