|

اولین خرید تابستانی بارسلونا قطعی شد!

فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان‌ برای انتقال به بارسلونا با این باشگاه به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

فرانک کسیه آخرین فصل حضور خود در میلان را تجربه می‌کند و گزارش ها حکایت از آن دارد که تمدید قراردادش با این تیم کاملا منتفی است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره ساحل عاجی دستمزدی را از روسونری طلب کرده که این باشگاه حاضر نیست آن را پرداخت کند و به همین دلیل مذاکرات تمدید قرارداد او به بن بست کامل رسیده است.

اخیراً هواداران میلان نیز عصبانیت خود را نسبت به فرانک کسیه نشان دادند و حتی در بازی این تیم برابر سمپدوریا بنری را به همراه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود: " آن‌هایی که میلان را دوست دارند با عمل آن را نشان می‌دهند، خداحافظی صمیمانه با کسانی که ناراضی هستند."

پیش از این از بارسلونا به عنوان اصلی ترین مشتری هافبک ساحل عاجی نام برده شده بود و حالا به نظر می‌رسد که این انتقال در آستانه نهایی شدن است. در همین راستا اسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده بارسلونا برای جذب رایگان فرانک کسیه به توافق کامل دست یافته است. بنابر ادعای رسانه‌ کاتالانی باید این انتقال را تمام شده دانست و قطعاً فرانک کسیه فصل آینده را با پیراهن بلوگرانا به میدان خواهد رفت. همچنین چند منبع معتبر دیگر از جمله اسکای نیز این انتقال را قطعی دانسته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها