|

آقای گل آبی ها؛ می خواهند آرامش استقلال را بگیرند!

آرش برهانی می گوید استقلال نباید وارد حاشیه ها شود.

لینک کوتاه کپی شد

آرش برهانی با اشاره به شرایط استقلال گفت:

تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی تلاش کند باید از انسجام و اتحاد کافی برخوردار باشد و بدون شک همه بخش‌های این پازل باید در کنار هم قرار بگیرند تا قهرمانی حاصل شود. استقلال از ابتدای فصل تاکنون شرایط خوبی داشته است. هر تیمی در طول فصل دچار برخی مشکلات و موانع می‌شود اما آن چیزی که مهم است حفظ تمرکز و آرامش برای رسیدن به یک هدف بزرگ است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ برهانی ادامه داد:

هیچ فصلی را به یاد ندارم که استقلال تا این حد تحت فشار بوده و برایش مسائل و مشکلات مختلفی ایجاد کرده باشند. به طور مشخص چندین گروه وابسته به رقبای اصلی در طول فصل تلاش کردند آرامش را از استقلال بگیرند. از ابتدا عملکرد مجیدی و تیم را مورد انتقاد قرار دادند که نتیجه‌ای نداشت و حالا سعی می‌کنند عملکرد باشگاه و مدیریت را زیر سوال ببرند و از همه مهمتر بین مجیدی و آجورلو فاصله ایجاد کنند. رمز موفقیت استقلال در این فصل همین آرامش است که اگر آن را بگیرند تیم را به حاشیه می‌برند. هواداران باید هوشیار باشند و بدانند برای استقلال نقشه کشیده‌اند.

مهاجم پیشین استقلال اظهار داشت:

تیمی که در صدر جدول قرار گرفته و بهترین نتایج تاریخ استقلال در لیگ را رقم زده چرا تا این حد تحت فشار قرار می‌گیرد؟ باشگاهی که دو برابر استقلال در این فصل هزینه کرده با فاصله دو رقمی شانس رسیدن به تیم ما را ندارد و در بحران نتیجه‌گیری است اما استقلالی که همه رکوردهای تاریخ لیگ را تهدید می‌کند باید اینطور مورد انتقاد قرار بگیرد؟ این انتقادات و فشارها طبیعی نیست. متأسفم که بگویم برای متوقف کردن این تیم هر کاری کردند و هنوز هم دست‌بردار نیستند.

برهانی یادآور شد:

ماجرای تعویق خدمت مرادمند و یزدانی ضربه بزرگی بود و من باور دارم می‌توانستند به استقلال کمک کنند اما این کار را نکردند. با این وجود هواداران ناامید نشوند و اجازه ندهند این فشار روی تیم باقی بماند. این تیم به روحیه و اعتماد به نفس نیاز دارد. فرهاد مجیدی و شاگردانش نباید فراموش کنند که با اقتدار و شایستگی صدرنشین جدول لیگ هستند.

وی خاطرنشان کرد:

با وجود ناملایمتی‌هایی که صورت گرفت و استقلال دو مدافع خودش را در دو بازی گذشته در اختیار نداشت اما بدون آنها هم دروازه تیم باز نشد. تیم فعلی استقلال توانایی شکست همه حریفانش را دارد و می‌تواند با اقتدار قهرمان شود به این شرط که تحت تاثیر فشار روحی اتفاقات اخیر قرار نگیرد و با اعتماد به نفس و خودباوری با اتحاد و انسجام مسابقات را در هفته های حساس پایانی دنبال کند و در نهایت به انتظار هواداران برای فتح جام قهرمانی پایان دهد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها