|

یزدانی و مرادمند به زودی به لیگ برتر برمیگردند

ملوان انزلی با شرایط بهتری به کار خودش در لیگ دسته اول ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

صدرنشینی ملوان در لیگ دسته اول بعد از چند سال غیبت این تیم در لیگ برتر اتفاق خوبی برای اهالی فوتبال محسوب می‌شود. قوهای فوتبال انزلی همواره حضورشان در لیگ برتر جذابیت های زیادی داشته و خیلی از مردمان خطه گیلان و البته سایر نقاط کشور به این تیم علاقه‌مند بوده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ملوان در فصل جاری لیگ دسته اول با حمایت های برخی مسئولان و البته تدابیری که پژمان نوری و مازیار زارع دو اسطوره این باشگاه اندیشیدند نتایج خوبی در لیگ یک کسب کرده و همین حالا با کسب 43 امتیاز از 10 بازی در صدرجدول قرار دارد.

ملوانان اکنون 6 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارند و خیلی ها صعود این تیم به لیگ برتر را پیش بینی کرده‌اند.

در چنین شرایطی حضور اجباری سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که سرباز شده‌اند در ملوان هم به قدرت این تیم خواهد افزود و انزلی‌چی ها را به یک تیم پرستاره تبدیل می‌کند. ملوان همین حالا در ترکیب خود بازیکنانی مثل صادق بارانی و... با سابقه زیاد لیگ برتر را در اختیار دارد اما اضافه شدن مرادمند و یزدانی نیز می‌تواند کمک شایانی به این تیم در راه صعود به لیگ برتر انجام بدهد.

قطعا یزدانی و مرادمند نیز انگیزه زیادی دارند تا بتوانند با ملوان به لیگ برتر صعود کنند و دوباره در دسته برتر فوتبال ایران بازی کنند. موضوعی که به دلیل خدمت سربازی فعلا از آن محروم شده‌اند.

حالا ملوان قدرتمند و صدرنشین پرستاره هم شده و از همین حالا که 15 هفته تاپایان لیگ یک باقی مانده خیلی ها آواز صعود این تیم به لیگ برتر را سر داده‌اند. اتفاقی که با توجه به داشتن هواداران پرتعداد بسیار جذاب هم خواهد بود.

گفتنی است؛ ملوان در چارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ یک روز شنبه میهمان قشقایی شیراز است اما هنوز مشخص نیست سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند می‌توانند در ترکیب این تیم به میدان بروند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها