|

پیشنهاد نجومی به امباپه تکذیب شد!

مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، رسماً به شایعات ارائه پیشنهاد نجومی این باشگاه برای تمدید قرارداد با امباپه واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم شایعات در مورد کیلیان امباپه نیز افزایش پیدا می‌کند. اکثر گزارش‌ها حاکی از آن بوده که ستاره فرانسوی قصد تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن را ندارد و می‌خواهد فصل آینده با لباس رئال مادرید به میدان برود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال به نظر می رسد که تیم فرانسوی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را برای حفظ امباپه انجام خواهد داد. در همین راستا طی روزهای اخیر نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد پاری سن ژرمن به تازگی پیشنهاد قراردادی دو ساله به کیلیان امباپه با دستمزد سالانه 50 میلیون یورو خالص به اضافه پاداش در سال ارائه داده است. همچنین این باشگاه حاضر به پرداخت مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو پاداش وفاداری به‌صورت جداگانه از دستمزد شده تا کیلیان امباپه را متقاعد به ماندن کند.

در همین ارتباط لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، به این پیشنهاد نجومی واکنش نشان داده و می‌گوید: "فکر می کنم آخرین چیزی که در این قرارداد خواهیم گذاشت مبلغ خواهد بود. ما می خواهیم او را در بهترین شرایط قرار دهیم تا بهترین بازیکن ممکن شود. احتمال ماندن امباپه وجود دارد؟ نمی توانم بگویم، اما ما این احتمال را داریم. تا زمانی که امضایی وجود نداشته باشد، ما همه چیز را امتحان خواهیم کرد، ما همه کار برای حفظ او انجام خواهیم داد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها