|

گذشت زمان به سود رادوشوویچ است نه پرسپولیس!

بررسی شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس نشان می‌دهد تعلل در این پرونده به زیان سرخ‌ها است.

لینک کوتاه کپی شد

بوژیدار رادوشوویچ که چند سالی در پرسپولیس بازی کرد و از نظر فنی هم شرایط مطلوبی درون دروازه سرخ‌ها داشت، به واسطه یک سومدیریت از پرسپولیس جدا شد و حالا راه‌روهای کمیته وضعیت فیفا را طی می‌کند تا پرونده جدیدی برای تیم سابق خود ایجاد کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ این دروازه‌بان کروات زمانی که از پرسپولیس جدا شد، سه فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت که مبالغ قرارداد سه سال او به حدود ۹۹۰ هزار یورو می‌رسد. او با استفاده از قانون فیفا که می‌گوید اگر دو ماه حقوق پرداخت نشود، بازیکن می‌تواند قرارداش را یک طرفه فسخ کند، قرادادش را فسخ کرده و بر اساس همان قانون هم پرسپولیس باید تمام مبالغ قراردادش را بپردازد. به عبارت دیگر به احتمال خیلی زیاد کمیته وضعیت فیفا پرسپولیس را محکوم به پرداخت حدود ۹۰۰ هزار یورو از باقیمانده مطالباتش با ۵ درصد سود سالانه خواهد کرد.

نکته بسیار مهم در این میان این است که باشگاه پرسپولیس به خوبی می‌داند مانند پرونده‌های قبلی در این پرونده هم نه تنها پیروز نخواهد بود  بلکه هزینه دادرسی و سود ۵ درصدی را هم باید بپردازد. این یعنی هرچه از این پرونده بگذرد عملا به سود رادوشوویچ خواهد بود و پرسپولیس باید پول بیشتری پرداخت کند.

در اینکه پرسپولیس در نهایت باید مطالبات دروازه‌بان سابق خود را بپردازد شکی نیست اما می‌توان با درایت مدیریتی، کاری کرد که ضرر و زیان‌های این پرونده کمتر شود.

درست در روزهایی که رادوشوویچ بر طبل رفتن می‌کوبید، همه دلسوزان باشگاه هشدار دادند که با پرداخت به موقع مطالبات این دروازه‌بان پرسسپولیس قانونا به او اجازه فسخ و مطالبه کل مبلغ قراردادش را ندهند اما بی تدبیری مدیران  سابق پرسپولیس کار را به جایی رساند که این باشگاه با پرونده جدیدی روبه‌رو باشد. شاید حالا هم بهتر باشد به جای بیخالی درباره این موضوع، راه مذاکره باز شود تا بلکه پرسپولیس بتواند با هزینه به مراتب کمتری این پرونده را مختومه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها