|

برزیلی استقلال برای آبی پوش شدن با چه کسی مشورت کرد؟

مدافع برزیلی مدنظر استقلال برای آمدن به ایران با بازیکن سابق استقلال مشورت کرد

لینک کوتاه کپی شد

بعد از جدایی مرادمند و یزدانی و سرباز شدن دو مدافع کلیدی استقلال، مدیران این تیم به درخواست فرهاد مجیدی مذاکرات خود را برای جذب یک مدافع خارجی آغاز کردند و با یک مدافع برزیلی به توافق رسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ رافائل سیلوا دا آرودا مدافع ۲۹ ساله و ۱۹۳ سانتی‌متری است که در شهر کویابا در غرب برزیل به دنیا آمد، بازیکن مدنظر مجیدی است که جمعه به تهران آمد تا بعد از مذاکرات نهایی و گذراندن تست پزشکی قراردادش را با استقلال امضا کند. رافائل سیلوا تا پیش از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی، در ۱۳ دیدار از ۱۸ هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت و یک گل نیز در دیدار برابر تیم الهلال به‌ثمر رساند.

این بازیکن همچنین در دیدار سوپرجام عربستان ۹۰ دقیقه مقابل الهلال بازی کرد. آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن الفیصلی عربستان، به تاریخ اول بهمن امسال باز می‌گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع باکیفیت، روی آماده بودن گزینه موردنظر و فاصله کم از زمان آخرین بازی رسمی وی تأکید فراوانی داشت که رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی امسال از تیمش جدا شده و از آخرین حضور او در میادین، زمان زیادی نمی‌گذرد.

این بازیکن در تمامی ۷۴ دیدار آخر خود برای الفیصلی، در پست مدافع میانی بازی کرده و از تجربه بالایی نیز برخوردار است. نکته جالب در خصوص این بازیکن و حضورش در ایران این است که او با رابسون جانواریو مدافع برزیلی و سابق استقلال که در لیگ شانزدهم در این تیم بازی می کرد، رفاقت دارد و برای استقلالی شدن و حضور در ایران با رابسون مشورت کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها