|

بارسلونا-هالند جدی تر از همیشه؛ ملاقات ژاوی با غول نروژی تایید شد!

ژاوی، سرمربی بارسا به طور ضمنی تایید کرد که سه شنبه گذشته با ارلینگ هالند در مونیخ دیدار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« بازی رفت به خوبی نشان داد که مصاف ساده ای پیش رو نداریم. در خانه ما را متوقف کردند و بازی دشواری خواهد بود. با فرانسیسکو الچه تیم بهتری شده و در خانه شکست نخورده اند. تیمی فیزیکی هستند و از کناره ها خوب نفوذ می کنند. می دانم که کار ساده ای نخواهیم داشت ولی در روند خوبی قرار داریم و هدف کسب پیروزی است.»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ملاقات با ارلینگ هالند در مونیخ:« نمی توانم به جزئیات اشاره کنم و فقط می گویم که در حال کار روی حال و آینده باشگاه هستیم. در مورد این قضیه چیز بیشتری نمی توان گفت. زمانی که بتوان حرف زد، اولین نفری هستم که پیش قدم می شوم. برای مثال دیروز پابلو توره را جذب کردیم اما در مورد هالند اصلا نمی توان به هیچ چیزی اشاره کرد. فقط اینکه سران باشگاه به خوبی در حال تلاش برای تقویت تیم برای فصل بعد هستند. 

ما تیمی هستیم که خوان لاپورتا را در راس خود دارد و سپس متئو آلِمانی و جوردی کرویف هستند. به همگی اینها اطمینان خاطر دارم. اینجا هیچکس یکطرفه تصمیم گیری نمی کند و همه چیز با همفکری است. گروهی از افراد خبره در بارسا مشغول فعالیت هستند و هرچند به عنوان مربی نقشی تعیین کننده دارم ولی تنها تصمیم گیرنده محسوب نمی شوم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها