|

نخستین واکنش فرهاد مجیدی به جدایی مرادمند و یزدانی!

فرهاد مجیدی می گوید باشگاه به او گفته بود مرادمند و یزدانی تا پایان فصل در استقلال می مانند وگرنه هرگز اجازه جدایی به عارف آقاسی را نمی داد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از قطعی شدن جدایی مرادمند و یزدانی به دلیل مشکلاتی که در خدمت سربازی شان وجود داشت، فرهاد مجیدی ترجیح داد مدتی سکوت کند، موضوعی که باعث شد شایعاتی در مورد استعفای او به راه بیفتد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا مجیدی بعد از چند روز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد سربازی رفتن یزدانی و مرادمند انگیزه او را برای قهرمانی چند برابر کرده است:

هدف اصلی تیم ما قهرمانی است حتی اگر 2 بازیکن اصلی ما را به لیگ یک ببرند. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند هم از نظر فوتبالی و شخصیتی بازیکنان مورد علاقه من و  مثل چشمان من بودند، پیام من برای آنها این است که به خاطر آنها هم که شده جام را کسب می کنیم و من برای مسیری که انتخاب کردم دلایل زیادی داشتم  و الان یک دلیل به دلایلم اضافه شده است که یزدانی و رادمند هستند. مجددا از بازیکنانم تشکر و به آنها افتخار می کنم.

اما او در ادامه از دلیل صدور رضایتنامه عارف آقاسی هم پرده برداری کرد:

این اتفاق شوک به تیم ما بود، من چند جلسه با باشگاه داشتم و قویا گفتند این 2 نفر تا آخر فصل گفته در تیم ما می مانند.اگر یک در صد احتمال می دادم این 2 نفر می روند اصلا اجازه جدایی بازیکنان دیگر را نمی دادم. ما یک تیم هستیم این مسائل روی تیم ما و حتی بقیه بازیکنان تاثیر گذاشت. آنها از نظر فنی فوق الاده هستند ولی بازیکنان دیگری داریم که دیدید در 2 بازی قبل نه تنها گل نخوردیم بلکه موقیعت کمی به رقبا دادیم. از روز اول به بچه های تیم گفتم دوست ندارم هر تیمی راحت به ما گل بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی