|

آمار رویارویی‌های فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی؛ نباختن های تیم فرهاد ادامه می یابد؟

در ۵ مصافی که فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی با یکدیگر داشته‌اند، ۴ پیروزی سهم مجیدی شده است و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

در جریان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان، روز یک‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، یکی از نکته‌های مهم و قابل توجه این مسابقه، حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گل‌گهر در این مصاف است. قلعه‌نویی که یکی از مهم‌ترین پیشکسوتان و سرمربیان پیشین آبی پوشان پایتخت است، بارها در قامت سرمربی تیم‌های مختلف در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال رفته است.

قلعه‌نویی ۴ بار با تیم گل‌گهر به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با نتیجه شکست و یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. هم‌چنین این سرمربی کهنه‌کار ۹ بار با تیم سپاهان با استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی‌ها، ۲ پیروزی، ۵ شکست و ۲ تساوی بوده است. او با تراکتور ۶ بار به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با شکست به پایان رسیده است و دو بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافته است.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه‌نویی برای مصاف با استقلال بوده است. او با ذوب آهن ۲ بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه شکست تمام شده است. مس کرمان نیز آخرین تیم قلعه‌نویی است که با آن با استقلال روبه‌رو شده است که یک بازی با نتیجه پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است. در مجموع امیر قلعه‌نویی ۲۲ بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال در رقابت‌های لیگ برتر رفته است که ۶ برد، ۶ تساوی و ۱۱ باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

با این حال، بازهم در این بازی هواداران فوتبال شاهد تقابل تفکرات فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی خواهند بود؛ تقابلی که همیشه با چالش‌های جذاب خودش همراه بوده است. یکی از نکات قابل توجه این تقابل، نباختن تیم فرهاد مجیدی مقابل تیم‌های امیر قلعه‌نویی است. در ۵ مصافی که فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی با یکدیگر داشته‌اند، ۴ پیروزی سهم فرهاد مجیدی شده است و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و تا اینجای کار قلعه‌نویی نتوانسته مقابل تیم‌های فرهاد مجیدی طعم پیروزی را بچشد.

با وجود این اتفاقات و نتایج، باید دید تقابل استقلال و گل‌گهر سیرجان به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد و این نکته را هم باید مد نظر داشت که اگر استقلال در این بازی بتواند مقابل گل‌گهر سیرجان شکست نخورد، در کنار سپاهان فصل ۹۰-۸۹، به عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم‌های لیگ برتری در طول یک فصل قلمداد خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها