|

4 غایب بزرگ پرسپولیس برای مصاف با صنعت نفت آبادان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستن بازیکن مورد علاقه هواداران توضیحاتی ارائه داده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می رود.

در آستانه این دیدار یحیی گل محمدی، سرمربی باشگاه پرسپولیس، گفت: هفته‌هاست امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی را در اختیار نداریم و چند هفته هم بابت کرونا برخی بازیکنان را نداشتیم. میلاد سرلک هم به دلیل مصدومیت در این بازی نیست و باید بگویم یکی دو هفته آینده هم با میلاد مذاکراتی برای ادامه فصل و تمدید قرارداد برای فصل آینده خواهیم داشت. با این حساب این چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سعید آقایی هم محروم است.

او ادامه داد: بازی مهم و حساسی داریم و هر بازی که به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بازی‌ها حساس‌تر می‌شود و بازی‌ها مانند فینال و شاید خود فینال باشد. صنعت نفت هم تیم خوبی نشان داده است. این تیم شاید شروع خوبی نداشته است، اما در ادامه بهتر شد و نتایج خوبی گرفت. به علی منصوریان بابت این تیمی که ساخته است تبریک می‌گویم. تیمی که منظم، تاکتیکی و تکنیکی است.

گل محمدی یادآور شد: خیلی خوشحالم که در شهر باصفای آبادان حضور دارم، کنار مردم خونگرم آبادان که همیشه نماد عشق و مقاومت بودند و جا دارد یاد شهدای جنگ تحمیلی را گرامی بداریم. آبادان هم جزو شهرهایی بود که از روزهای اول جنگ مورد تجاوز قرار گرفت، اما با مقاومت مردم، این شهر حفظ شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها