|

امروز پرسپولیسی ها ژنرال را دوست دارند!

در بازی امروز استقلال برابر گل گهر، چشم هواداران پرسپولیس به تیم امیر قلعه‌نویی است.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر ایران عصر امروز برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه تیم‌های استقلال و گل‌گهر از ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. این بازی به غیر از تاثیری که روی سرنوشت دو تیم دارد می‌تواند تاثیر مستقیمی هم روی سرنوشت پرسپولیس، یکی دیگر از مدعیان قهرمانی داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ شرایط جدول پیش از شروع رقابت‌های این هفته به گونه‌ای است که استقلال با ۴۸ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با ۴۵ امتیاز در رده دوم. همین حساسیت کافی است تا علاوه بر تقابل حساس و همیشگی استقلال با امیر قلعه‌نویی، پرسپولیس هم از برد احتمالی تیم گل‌گهر سود ببرد. بازی رفت تیم‌های گل‌گهر و استقلال بدون گل به پایان رسید، ولی بعد‌ها کمیته انضباطی به دلیل استفاده گل‌گهر از بانیاما، این تیم را ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد. در نتیجه انگیزه امیر قلعه‌نویی برای شکست دادن استقلال در این بازی بیش از هر زمان دیگری است.

از طرفی، اگر قلعه‌نویی موفق به شکست دادن استقلال و یا حتی متوقف کردن این تیم شود، آن وقت برای تیم پرسپولیسی بازی کرده که اندکی بعد از این بازی باید در آبادان به مصاف صنعت‌نفت برود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها