|

جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ لو رفت!

مدیر اجرایی بایرن مونیخ ملاقات با رایولا، مدیر برنامه هالند را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دفتر اصلی مینو رایولا در موناکو واقع شده و اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اخیرا با سفر به این منطقه دیداری با مدر برنامه جنجالی ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بند 75 میلیون یورویی این مهاجم نروژی در فصل تابستان فعال می شود و تیم های بزرگ از جمله بایرن مونیخ از همین حالا تلاش برای توافق با ارلینگ هالند را آغاز کرده اند. اولیور کان ضمن تایید ملاقات با مینو رایولا مدعی شد علاقه ای ندارد در مورد بازیکنان تیمی جز بایرن مونیخ صحبت کند.

اولیور کان به اسکای اسپورتس آلمان گفت: "درست است که من در موناکو بودم، اما من به لندن نیز سفر کردم. البته قرار نیست شما فقط با مشاوران و اطرافیان بازیکنان ملاقات نمی کنید. من فکر می‌کنم که دیدار با مدیر برنامه بازیکنان نیز امری طبیعی است. ارلینگ هالند بازیکنی است که برای دورتموند بازی می کند و در حال حاضر مصدوم است. من بارها تاکید کرده ام که واقعا از صحبت در مورد بازیکنان سایر باشگاه های دیگر متنفرم."

اولیور کان همچنین از مذاکره با رابرت لواندوفسکی برای تمدید قرارداد این بازیکن که در سال 2023 به پایان می رسد، خبر داد. او در ادامه گفت: "من چندین بار گفته ام که می خواهیم در بهار با بازیکنان بزرگ تیم از جمله رابرت لواندوفسکی مذاکره کنیم. این هنوز اتفاق نیفتاده، زیرا بایرن مونیخ وارد مرحله بسیار مهم فصل شده و فقط به طور کامل روی این موضوع تمرکز دارد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی