|

جنگ استقلالی ها به نفع پرسپولیس می شود؟!

در یکی از حساس‌ترین بازی های لیگ برتر، استقلال و گل‌گهر در آزادی به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در صدر جدول، پرسپولیس را در ۳ امتیازی خود می‌بیند و خوب می‌داند که با لغزش احتمالی، ممکن است پیش از داربی کار برایش سخت و سخت‌تر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از گسترش؛ذ از طرف دیگر این مسابقه از نظر فنی هم بسیار دشوار است، چرا که گل‌گهر سیرجان این اواخر نتایج خوبی گرفته و تیم بسیار آماده‌ای نشان می‌دهد. سیرجانی‌ها از ۴ مسابقه قبلی خود ۳ بازی را برده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد استقلال کار آسانی ندارد. با این حال نکته کلیدی به نیمکت ۲ تیم مربوط می‌شود؛ جایی که فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی با سال‌ها رابطه پرفراز و نشیب باید به مصاف هم بروند.

  بدون رفاقت؛ حتی از نوع ظاهری!

خیلی از چهره‌های سرشناس فوتبال ایران نسبت به هم نظر خوشایندی ندارند، اما سعی می‌کنند ظاهر کار را حفظ کنند و نشان بدهند اهل رفاقت هستند. رابطه فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی اما فرق دارد. آنها در طول این سال‌ها آنقدر تنش داشته‌اند که دیگر تمایلی برای پنهان کردن اختلافات ندارند. دست بر قضا اصرار به آشکار کردن اختلاف نظر هم بیشتر از جانب فرهاد مجیدی دیده می‌شود؛ کسی که بارها و بارها به امیر قلعه‌نویی طعنه زده، قهرمانی‌های او را زیر سؤال برده و وقتی برابر این مربی به برتری دست یافته، آن را پیروزی علم بر سنت نامیده است. با چنین عقبه‌ای، حتی اگر تیم‌های فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی در میانه‌های جدول بودند هم نبرد آنها می‌توانست حساس و تماشایی باشد، چه برسد به حالا که هر دوی آنها بالای جدول هستند و امیر قلعه‌نویی می‌تواند با کسب امتیاز در این بازی، شانس قهرمانی فرهاد مجیدی را به شکل محسوسی کاهش بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها