|

رونالدو از رد پیشنهاد سیتی پشیمان است؟

در حال حاضر بازیکنان باکیفیتی در ترکیب سیتی وجود دارند که کار را در زمین برای رونالدو خیلی راحت تر می کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جان بارنز، ستاره سابق لیورپول معتقد است که کریستیانو رونالدو از رد پیشنهاد منچسترسیتی در تابستان گذشته پشیمان شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از دنیای ورزش تورنتو؛ در اواخر فصل تابستان سال گذشته بود که کریستیانو رونالدو تصمیم به جدایی از یوونتوس گرفت و ابتدا از منچسترسیتی به عنوان گزینه اصلی این ستاره پرتغالی نام برده می شد. اما در نهایت رونالدو تصمیم به بازگشت به یونایتد را عملی کرده و بعد از ۱۳ سال دوباره لباس قرمز به تن کرد. اما جان بارنز مدعی شد رونالدو در این رابطه مرتکب اشتباه شده و او در ترکیب یونایتد به اندازه کافی مورد حمایت قرار نمی گیرد.

جان بارنز گفت: "رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این فصل برای یک بازیکن ۳۷ ساله در این سطح فوق العاده است، اما من فکر می کنم اگر او به حتی رفتن به یونایتد به پیشنهاد منچسترسیتی در ابتدای فصل پاسخ مثبت داد، احتمالا اکنون و تا این مقطع از فصل ۲۵ گل بار موفق به گلزنی شده بود. در حال حاضر بازیکنان باکیفیتی در ترکیب سیتی وجود دارند که کار را در زمین برای رونالدو خیلی راحت تر می کردند. 

هم تیمی های رونالدو باید از دید و قدرت تکنیکی لازم برای قرار دادن او در موقعیت گلزنی برخوردار باشند، اما من فکر می کنم برخی از بازیکنان یونایتد نمی توانند رونالدو را در مقابل دروازه صاحب فرصت های خوب گلزنی کنند. همچنین موضوع دیگری نیز وجود دارد و پاهای رونالدو به اندازه قبل قدرتمند نبوده و این بازیکن از سرعت چهار یا پنج سال پیش خود دیگر برخوردار نیست. اما من فکر می کنم آنچه در ماه های اخیر رونالدو را ناامید کرده این است که این بازیکن مانند گذشته از سوی هم تیمی های خود مورد حمایت قرار نمی گیرد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها