|

مهاجم سابق استقلال: تفاوت فنی ژستد و رمضانی 2 درصد است!

اختر:استقلال نباید در باد برد مقابل گل‌گهر بخوابد.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:اگر قرار باشد رقبا دست کم گرفته شوند و بازیکنان در باد برد دیشب بخوابند، آنوقت استقلال شاید ضربه سنگینی بخورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خانه فوتبال؛ ادموند اختر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار شب گذشته استقلال و گل‌گهر اظهار داشت: استقلال در این بازی خیلی عالی بازی کرد و چیزی که انتظار می‌رفت این بود که از این بازی 6 امتیازی برنده بیرون بیاید که استقلال آن را انجام داد. این بازی در راه قهرمانی خیلی تاثیر داشت و خوشبختانه 3 امتیاز کسب شد.

وی با اشاره به شکست پرسپولیس و اینکه این موضوع به سود استقلال شد گفت: پرسپولیس با تیم گردن کلفتی بازی داشت. نفت آبادان توانست امتیاز خوبی بگیرد و 3 امتیاز مهم گرفت و به نفع استقلال کار کرد. در فاصله 9 هفته به پایان مسابقات 6 امتیاز فاصله خوبی محسوب می‌شود.

مهاجم اسبق استقلال تاکید کرد: البته 9 هفته بازی های سختی برای استقلال در پیش است. همانطور که کسی فکر نمی‌کرد نفت پرسپولیس را ببرد. اگر قرار باشد رقبا دست کم گرفته شوند و بازیکنان در باد برد دیشب بخوابند، آنوقت استقلال شاید ضربه سنگینی بخورد. با مدیریت و کادر فنی که استقلال دارد مطمئن هستم این اتفاق نمی‌افتد اما این یک هشدار است. همه بازی های استقلال در هفته‌های آتی با تیم‌های مدعی کسب سهمیه و سقوط نکردن است. بازی رو در رو با پرسپولیس هم خیلی مهم است.

اختر تصریح کرد: استقلال سالها است که قهرمان نشده و خیلی مهم است که به هدفش برسد. امیدوارم تا پایان مسابقات اشتباهی نشود و  اعضای تیم کاری نکنند  که قهرمانی خیلی راحت از دست برود.

وی در خصوص اینکه طی هفته‌های اخیر منتقد رودی ژستد بوده و این بازیکن در بازی شب گذشته هم عملکرد خوبی نداشت عنوان کرد:من منتقد ژستد نبودم،من می‌گویم وظیفه مهاجم گل زدن است و اینکه انتظارات سرمربی را برآورده کند.حرف من این بود که این بازیکن بابت قراردادی که بسته توانایی‌های لازم را نداشت. همین الان هم می‌گویم او  با کیفیت است و کاری که کادر فنی می‌خواهد انجام می‌دهد ولی قراردادی با او بسته شده که بازیکنان داخلی هم می‌توانستند کارایی او را داشته باشند.

مهاجم دهه 70 استقلال یادآور شد: مطمئن هستم فرق ژستد و آرمان رمضانی بیشتر از 2 درصد نیست ولی قرارداد این 2 بازیکن را با هم قیاس کنید. یکجایی دیدم  هزینه سکونت این بازیکن خارجی بالای 1.5 میلیارد هزینه دارد، هزینه کل آکادمی استقلال این رقم نیست. من از توانایی این بازیکن ایراد نگرفتم، شاید او 5 سال پیش بازیکن خیلی خوبی بود و اگر شرایط آن سال را داشت هرگز به ایران نمی‌آمد. من می‌گویم به بازیکن خارجی نباید زیاد زمان داد چون او باید بهتر از بازیکنان ایرانی باشد.

اختر تاکید کرد: رمضانی با 10 برابر قرارداد پایین تر از ژستد  دقیقا کارایی این بازیکن را دارد.به نظر شما چرا  من از یامگا ایراد نمی‌گیرم؟چون او بازیکن خوبی است و الان هم گل‌های مهمی برای استقلال زده است.تیمی که 30 میلیون هوادار دارد باید بازیکن خارجی داشته باشد که انتظارات هواداران را هم بر آورده کند. قبول دارم که کادر فنی از او راضی است و تیم هم در صدر جدول است و ایراد گرفتن از کادر فنی چیز خوبی در این شرایط نیست اما باز هم می‌گویم ژستد در حد و اندازه قراردادی که بسته شده نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها