|

نقشه عجیب استقلال برای پرسپولیس و وحید امیری!

پیرو سرباز شدن دو تن از بازیکنان تیم استقلال پرونده برخی از فوتبالیست‌های دیگر در همین رابطه به سوژه روز طرفداران دو تیم تبدیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن ۳۰ و ۲۸ ساله تیم استقلال که هر دو از ابتدای فصل جاری بیست و یکم مشمول خدمت سربازی بودند در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان و در سایه دوندگی‌های بی‌وقفه مدیران و مسئولان باشگاه استقلال هرگز نتوانستند نسبت به تاکید حوزه نظام وظیفه برای حضور در یگان خدمتی شان مقابله کرده و در نهایت از تیم استقلال جدا و به ملوان بندر انزلی پیوستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ در این مدت مدیران و مسئولان باشگاه استقلال با نامه‌نگاری و ارائه مستنداتی همچون کارت صادر شده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازیکنان ملی پوش شان سعی کردند وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را مجاب کنند تا با نامه نگاری، حوزه نظام وظیفه را مجاب و ملزم به اعطای فرصت چند ماهه به سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند کند تا لااقل این دو بازیکن فصل بیست و یکم را با استقلال به پایان برسانند، اما این بحث (بخوانید تقاضاها) هرگز راه به جایی نبرد و در نهایت این دو بازیکن سرباز شدند.

در این حد فاصل کانال‌های هواداری باشگاه استقلال و صفحات اینستاگرامی با نقب زدن به گذشته و برشمردن دلایل معافیت از خدمت سربازی وحید امیری همچنین با استخراج بخش‌هایی از فیلم حضور این بازیکن در برنامه نود (در سال‌ها پیش) مشخص کردند هافبک گلزن و ملی پوش تیم پرسپولیس به دلیل مشکلات فیزیکی و پزشکی (واریکوسل) توانسته از حضور در خدمت سربازی معاف شود.

انتشار تصویر صفحه حوزه نظام وظیفه در خرم‌آباد مربوط به وحید امیری مشخص می‌کرد این بازیکن در تاریخ اول تیرماه سال ۱۳۹۱ با حضور در حوزه نظام وظیفه محل سکونتش در استان لرستان، در کمیسیون پزشکی حضور یافته و در تاریخ یازدهم همان ماه توانسته برگه معافیت پزشکی اش را دریافت و از انجام خدمت سربازی معاف شود.

نکته مورد بحث در جمع هواداران استقلال بی تفاوتی مدیران و مسئولان باشگاه استقلال نسبت به این موضوع بود. مسئولانی که در ارتباط با پرونده شکایت از بازیکن گابنی باشگاه گل گهر حتی تا پای مکاتبه با فیفا و فدراسیون فوتبال گابن پیش رفتند و در نهایت توانستند ثابت کنند این بازیکن به تعداد کافی بازی ملی (در سطوح مختلف) نداشته و نتیجه (تساوی بدون گل) دیدار تیمشان مقابل حریف سیرجانی را ۳ بر صفر به سود باشگاه تغییر دادند. مدیریتی که در بحث زنده کردن حق تبلیغات محیطی با مدیران سرسخت سازمان لیگ سرشاخ شده و در نهایت توانستند حق تبلیغات محیطی باشگاه استقلال را بگیرند.

در نهایت و با استناد به مواردی از این دست هواداران استقلال طی یک ماه اخیر به ویژه هفته‌های گذشته، بار‌ها و بار‌ها نسبت به این موضوع از فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه و سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال، درخواست کردند نسبت به صحت کارت معافیت وحید امیری اقدام کنند.

موضوعی که حتی برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال مانند حسن روشن هم نسبت به آن واکنش نشان داده و دوندگی بی امان وحید امیری در طول مسابقات باشگاهی و ملی را دلیلی بر سلامت کامل این بازیکن می‌دانستند.

اما اخبار رسیده از راهرو‌های باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان باشگاه استقلال چندان هم نسبت به این موضوع بیکار نبوده اند، بلکه منتظر رویارویی استقلال و پرسپولیس هستند تا در صورت حضور وحید امیری در دیدار مقابل استقلال (که بسیار محتمل به نظر می‌رسد) نسبت به این موضوع اقدام کنند.

مصطفی آجرلو که خود فردی نظامی است و ارتباطات قوی و قدیمی در این زمینه دارد قطعاً توانایی این را خواهد داشت که با کمک دوستانی که در این زمینه دارد، مدارکی علیه وحید امیری جمع‌آوری کرده و نتیجه دربی سرنوشت ساز پیش رو (در تاریخ ۲۶ اسفند) را به گونه‌ای دیگر تحت الشعاع قرار دهد.

این موضوع از سوی بسیاری از طرفداران تیم استقلال هم به مدیران باشگاه توصیه شده که فعلاً اقدامی در این جهت انجام ندهند تا در زمان لازم، باشگاه استقلال در این زمینه وارد عمل شود.

ناگفته نماند با مرور دوباره صحبت‌های سردار مصطفی آجرلو در روز‌های اخیر به ویژه روزی که مقابل پیشکسوتان در جلسه هم اندیشی برای واگذاری سهام باشگاه سخنرانی می‌کرد، می‌توان دریافت که او برای حل ماجرای سربازی برنامه‌هایی در سر دارد. او نسبت به افشاگری سیاوش یزدانی هم هیچ حرف نزد و سکوت اختیار کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها