|

دروازه‌بان پرسپولیس برای فصل بعد لو رفت!

احتمالا یحیی گل‌محمدی از همین حالا گزینه جدیدی برای پست دروازه‌بانی درنظر گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

آشفتگی خط دروازه پرسپولیس همچنان ادامه دارد. این تیم که در نیم فصل در پی جذب دروازه‌بانی خوب برای شماره یک شدن در ترکیب بود، دستش به جایی بند نشد تا اینکه نهایتا احمد گوهری از صنعت نفت آبادان خریداری شد به این امید که جای رادوشوویچ را پر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ تزلزل حامد لک از یک سو و استرس بیشمار احمد گوهری از سوی دیگر باعث شده تا تمرکز یحیی گل محمدی به هم بخورد. او به همین دلیل از همین حالا گزینه‌ای جدید برای این پست در فصل آینده زیر نظر گرفته و به نظر می‌رسد باید محمدرضا اخباری را در آینده‌ای نه چندان دور، درون دروازه پرسپولیس تصور کرد. این موضوعی است که امروز سوژه «فرهیختگان» هم شده است.

در بخشی از گزارش مرتبط با تغییر وتحولات در خط دروازه پرسپولیس اینطور آمده است که «آن‌هایی که در جریان مذاکرات قرمز‌ها برای جذب بازیکن در نیم‌فصل هستند به‌خوبی می‌دانند که گل‌محمدی به‌دنبال یک گلر ذخیره برای جانشینی رادوشوویچ نبود و قصد داشت دروازه‌بانی را به‌خدمت بگیرد که در ترکیب اصلی روی او حساب کند و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها مذاکراتی با رشید مظاهری، محمدرضا اخباری و حتی علیرضا بیرانوند انجام دادند، اما موفق به جذب هیچ‌کدام نشدند تا درنهایت احمد گوهری از نفت آبادان به جمع قرمز‌ها ملحق شد و گل‌محمدی هم با تاکید بر این نکته که هیچ‌یک از بازیکنان لیستش جذب نشده‌اند، تلویحا اعلام کرد که گوهری در لیست او نبوده و بالاجبار جذب شده است.

حالا و در شرایطی که ۹ بازی تا پایان لیگ بیست‌ویکم باقی‌مانده گل‌محمدی به‌خوبی می‌داند که تیمش کار سختی برای تکرار قهرمانی دارد و از حالا به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیمش برای فصل بعد است که مهم‌ترین آن درون دروازه خواهد بود؛ چراکه از مدتی قبل به این نتیجه رسیده حامد لک دیگر گزینه مورداعتمادی نیست و هواداران پرسپولیس هم با یادآوری روز‌های پراشتباه سوشا مکانی خواستار کنار رفتن او هستند.

گزینه‌های یحیی، اما با حضور مظاهری در سپاهان به دو گزینه کاهش یافته؛ بیرانوند و اخباری. ستاره سابق قرمز‌ها مدت زیادی است که در پرتغال نیمکت‌نشین شده و یحیی امیدوار است بیرانوند را راضی به بازگشت به لیگ برتر ایران کند. با این حال ستاره تراکتور گزینه دم‌دست‌تری است؛ چراکه قراردادش با تیم بحران‌زده تبریزی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و فعلا خبری از تمدید قرارداد او هم نیست و در این صورت او به‌راحتی می‌تواند به جمع قرمزپوشان تهران ملحق شود.»

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها