|

گل نخوردن به تیم شخصیت می دهد!

کاپیتان نساجی در مصاف با پیکان یکی از خوب های تیمش بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نساجی با این برد بعد از 6 هفته طعم شیرین پیروزی را چشید. به همین بهانه مصاحبه ای با حامد شیری انجام دادیم که آنرا می خوانید:

*برد پیکان؛ به نظر می رسد برد دلچسبی برای نساجی بود. آیا اینطور نیست؟ 

خب ما 6 هفته ای بود که با وجود ارایه بازی های خوب در برابر حریفان به پیروزی نرسیده بودیم و خیلی به پیروزی در این بازی احتیاج داشتیم. خدا رو شکر با یک بازی خوب به این مهم دست پیدا کردیم.

*دروازه اتان در این بازی بسته ماند. این نشان می دهد نساجی در این بازی در فاز دفاعی هم خوب کار کرد...

هدف من و دیگر مدافعان و به طور حتم دروازه بان این است که با تلاش و تمرکز بازی کنیم و در نهایت گل نخوریم. گل نخوردن به تیم شخصیت می دهد و جای خوشحالی است که این اتفاق در بازی با پیکان رخ داد و در نهایت دست پر با گلی که ایوب کلانتری زد و حاصل تلاش همه اعضای تیم بود، میدان را ترک کردیم.

*نساجی در این فصل از نظر تعداد پاس و مالکیت توپ بهترین آمارها را از خود به جا گذاشته؛ چه نظری در این باره دارید؟ 

نه فقط در این آیتم ها که به نظر می رسد ما تا به این جای کار در خصوص امتیاز گیری هم بهتر از فصول گذشته بودیم و این نشان می دهد در سبک بازی هم پیشرفت خوبی داشته ایم. این به خاطر تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت باشگاه است. در ادامه مسیر هم تلاش خواهیم کرد به این روند ادامه دهیم و جای خوشحالی است که توام با امتیاز گیری سبک بازی ما مورد تحسین تماشاگران و هم چنین کارشناسان فوتبال قرار می گیرد.

و بازی با سپاهان؛ قطعا بازی سختی برای شما خواهد بود. آیا اینطور نیست؟ 

سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و جایگاهش هم در جدول رده بندی نشان می دهد با یک تیم با کیفیت بازی داریم. ما پیش از بازی با سپاهان در همان هفته های ابتدایی دور برگشت هم با تیم های مدعی بازی کردیم. تیم های استقلال – پرسپولیس و گل گهر. حتی پیکان هم نشان داد تیم با کیفیتی است. با همان انگیزه ای که در برابر این تیم ها به میدان رفتیم در برابر سپاهان هم بازی خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

*گفته می شود سفرهای پی در پی تیم نساجی را خسته کرده است! 

به هر صورت در روند کاری ما بی تاثیر نبوده است اما خب این شرایطی است که وجود دارد و تا آخر فصل نمی توانیم در خانه امان میزبان باشیم. باید با این موضوع کنار بیاییم و در چنین شرایطی برای مسابقه و ارایه بازی های خوب و کسب امتیاز آماده شویم. هفته های پایانی هفته های مهمی برای ما است و باید به این بازیهای خوب و هم چنین امتیازگیری ادامه دهیم.

*مهرداد عبدی، فرزاد زامهران و حسن نجفی سه بازیکن تاثیر گذار شما مصدوم هستند. آیا این کارتان را برای بازی با سپاهان سخت نمی کند؟ 

این ها جز بازیکنان تاثیر گذار و خوب نساجی هستند. البته خوشبختانه حسن نجفی با تیم تمرین می کند. همه ما یک تیم هستیم و به طور حتم بازیکنان جایگزین تلاش خواهند کرد بهترین کیفیت را ارایه دهند تا تیم لطمه ای نخورد. طبیعتا حضور مهرداد عبدی و فرزاد زامهران می توانست دست سرمربی تیم را برای انتخاب ترکیب باز تر کند اما در چنین شرایطی هم با تلاش تیمی سعی خواهیم کرد در برابر سپاهان یک تیم خوب باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها