|

پاشنه آشیل پرسپولیس، نقطه قوت استقلال!

اوضاع در درون دروازه‌ی استقلال از هر فصلی بهتر پیش می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

در‌حالی که فرهاد مجیدی در بیشتر کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش تاکید زیادی روی ساختار دفاعی استقلال و اهمیت گل نخوردن دارد، عمده‌ی اعتبار کلین‌شیت‌های آبی‌ها یا پیروزی‌های این تیم به خط دفاعی استقلال داده شده است. هرچند خاص بودن سیستم دفاعی استقلال نسبت به بیشتر تیم‌های لیگ با توجه به استفاده از سه دفاع مرکزی تاثیر زیادی در این نگرش داشته، اما نمی‌توان از نقش پررنگ کادر دروازه‌بانی استقلال در این خصوص به سادگی عبور کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی، ۲۱ بار در لیگ امسال برای استقلال به میدان رفته‌اند و تنها ۷ بار توپ را از داخل دروازه بیرون آورده‌اند. از طرف دیگر ۱۵ بار کلین‌شیت کردند تا سهم بسیار پررنگی در صدرنشینی با اختلاف استقلال داشته باشند.

هرچند حسینی نسبت به رضایی به مراتب بازی‌های بیشتری را انجام داده، اما چه کسی می‌تواند داشتن یک گلر سرپنجه و آماده روی نیمکت را در موفقیت گلر اول بی‌تاثیر بداند؟

سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان امیدهای استقلال هم با رفتن رشید مظاهری در تمامی تمرینات حاضر بوده تا مجیدی درون دروازه دغدغه‌ای نداشته باشد.

این روزها که هواداران پرسپولیس هجمه‌های زیادی را به داوود فنایی وارد کرده‌اند و بابت عملکرد سینوسی و پر‌اشتباه دروازه‌بان‌های این تیم نسبت به انتقادات تندی را مطرح کرده‌اند، بهزاد غلامپور آرام‌ترین روزهای مربیگری خودش را طی می‌کند. مربی گلر‌هایی که با استراماچونی به استقلال آمد، با حضور مجیدی هم در استقلال باقی ماند و عملکردش رضایت سرمربی را به دنبال داشته است. اقا بهزاد که ارتباط بسیار نزدیکی هم با فرهاد دارد، توانسته با اماده نگه‌داشتن گلرهای استقلال در فصل جاری، نگرانی‌های هواداران استقلال را بابت از دست دادن مظاهری کاملا برطرف کند تا این چنین در یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر، نقش خودش را ایفا کرده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها