|

گزینه فرهاد برای حل مشکل خط دفاعی استقلال

اگر مدافع مصدوم استقلال به بازی با صنعت نفت نرسد، یکی از هافبک‌ها جایگزین او شود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال روز گذشته در یک بازی حساس توانست گل‌گهر سیرجان را با نتیجه دو بر یک در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر شکست دهد تا با توجه به باخت پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ هنوز استقلالی‌ها در باد این پیروزی بودند که خبر رسید روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در بازی با گل‌گهر، چهار اخطاره شده است و از همراهی تیمش در بازی با صنعت نفت آبادان محروم خواهد بود.

محمد دانشگر دیگر مدافع استقلال نیز در نیمه اول مصدوم شد تا فرهاد مجیدی مجبور شود در نیمه دوم سه جای سیستم سه دفاعه از دو بازیکن در مرکز خط دفاعی استفاده کند. سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مشکلات استقلال را بیشتر از گذشته کرده و حالا مجیدی باید فکری به حال دو مدافع دیگر تیمش بکند. در صورتی که دانشگر به بازی با نفت آبادان برسد استقلال در خط دفاعی در کنار این بازیکن از عارف غلامی استفاده می‌کند. اگر دانشگر به این بازی نرسد، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال یکی از گزینه‌های حضور در خط دفاعی خواهد بود. نیک‌نفس در این فصل عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن روز گذشته دچار مسمومیت غذایی شد و نتوانست استقلال را در بازی با گل‌گهر سیرجان همراهی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها