|

ستاره ای که جواب اعتماد گل محمدی را داد!

شیرزود تمیروف ، مهاجم پرسپولیس توانست پاسخ اعتماد کادرفنی این تیم را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس یک‌شنبه شب و در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در مصاف با صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا اختلاف امتیازش با استقلال صدرنشین به عدد ۶ برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ باوجود شکست سرخ‌پوشان در این دیدار، اما یک اتفاق خوب برای کادرفنی پرسپولیس رخ داد. شیرزود تمیروف مهاجم جوان و جدید پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم این بازی به جای شریفی به زمین آمد و عملکرد کاملا قابل قبولی از خودش به جا گذاشت. تمیروف در چند نوبت می‌توانست دروازه صنعت نفت را باز کند که دوبار ضرباتش با اختلاف کم به بیرون رفت، یک بار با سر توپ را به تیر دروازه زد و یک شوت وحشتناک هم از پشت محوطه جریمه زد که به بدن دروازه‌بان صنعت نفت برخورد کرد.

در همین خصوص شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس کاملا از شرایط و عملکرد تمیروف در این بازی رضایت دارند و ممکن است این بازیکن از بازی بعدی با نفت مسجدسلیمان دقایق بیشتری به زمین برود و حتی به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شود. این در شرایطی است که حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر مصدوم هستند و مهدی عبدی هم عملکرد سینوسی و پرنوسانی را ثبت کرده، همین مسئله شانس تمیروف ازبکستانی را برای حضور در ترکیب اصلی هم افزایش داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها