|

یحیی دوباره ترکیب پرسپولیس را تغییر می دهد!

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر به دیدار نفت مسجد سلیمان خماهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

رسپولیس بالاخره بعد از مدت‌ها شکست ناپذیری، در آبادان و از جریان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر ایران برابر صنعت نفت با ۲ گل شکست خورد تا فاصله اش با استقلال صدرنشین به ۶ امتیاز برسد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که حامد لک، دروازه بان پرسپولیس در آن بازی، روی گل نخست اشتباه فاحشی داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ بعد از بازی و ثبت شکست پرسپولیس در لیگ برتر، بسیاری از هواداران پرسپولیس از تصمیم یحیی گل محمدی مبنی بر بازی دادن به حامد لک شاکی بودند و عده‌ای دیگر هم به داوود فنایی، مربی دروازه بان‌های این تیم تاختند که چرا دروازه بان‌های این تیم آماده نیستند. هرچند که در این بین تقاضا برای قطع همکاری با داوود فنایی هم زیاد مطرح شده است.

حالا به نظر می‌رسد بعد از انتقادات صورت گرفته یحیی تصمیم گرفته برای بازی روز جمعه دوباره حامد لک را نیمکت نشین کند و این بار مجددا از احمد گوهری درون دروازه استفاده کند. اهمیت این تغییر در آن است که ۶ روز بعد، پرسپولیس باید در دربی به مصاف استقلال برود و آن وقت تصمیم سخت‌تر یحیی باید رو شود. قاعدتا اگر گوهری در مسجدسلیمان اشتباهی نداشته باشد می‌تواند گزینه اول یحیی در دربی باشد، ولی اگر او لغزشی نشان دهد، با توجه به تجربه بیشتر حامد لک، شاید دوباره دروازه بان پرسپولیس برای دربی بزرگ تغییر کند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها