|

پاشازاده: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ابهام دارد!

کاپیتان سابق استقلال گفت: من نمی‌توانم خصوصی سازی را باور کنم و از نظر من هنوز هم این موضوع ابهامات فراوانی دارد که باید روشن شود.

لینک کوتاه کپی شد

در خصوص آغاز پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس در بازار فرا بورس ایران اظهار داشت: بنا به دلایلی من نمی‌توانم این موضوع را بپذیرم و هنوز هم سئوال ها و ابهامات زیادی درباره خصوصی سازی این دو باشگاه وجود دارد. متاسفانه شفاف سازی به موقع و به اندازه کافی صورت نگرفته و خیلی از اقشار مختلف مردم مثل من هنوز نسبت به این موضوع خوشبین نیستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ وی اضافه کرد: خصوصی سازی واقعی به این معناست که سهامداران به اندازه سهمی که دارند می‌توانند برای باشگاه خود تصمیم بگیرند. حال چطور می‌شود یکی مثل من سهام باشگاه را بخرد اما هیچ نقشی نمی‌تواند نقشی در تصمیمات باشگاه داشته باشد؟ یعنی مالک یا سهامدار بدون نقش مالکیتی.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: اگر قرار است خصوصی سازی به معنای واقعی کلمه انجام شود باید تمام سهام عرضه شود نه اینکه یک درصد مشخصی الان عرضه شود، چند سال بعد یک درصد و همینطور الی آخر.

پاشازاده در خصوص فصل بیست و یکم و کیفیت این مسابقات بیان داشت: جدا از نتایجی که تیم‌های مختلف در این فصل گرفته‌اند، به طور کلی لیگ را یک لیگ خیلی قوی و با کیفیت بالا نمی‌بینم تا جایی که به نظر می‌رسد سطح لیگ برتر خیلی از لیگ یک بالاتر نیست. رقابت در این مسابقات از بین رفته و تکلیف بسیاری از تیم‌ها مشخص است.

کارشناس فوتبال در این خصوص توضیح داد: در پایین جدول پدیده و نفت مسجد سلیمان تا حدود زیادی خیال سایر تیم‌ها را راحت کرده‌اند و تنها فجر سپاسی قدری خطر را نسبت به سایر تیم‌ها احساس می‌کند. در بالای جدول هم تکلیف کاملاً مشخص است و به جز استقلال و پرسپولیس تیم دیگری شانس قهرمانی ندارد؛ و بسیار بعید است تا پایان فصل اتفاقی به جز این بیفتد.

پیشکسوت فوتبال بیان داشت: لیگ‌هایی پویا و با کیفیت محسوب می‌شوند که رقابت چه در بالا و چه در پایین جدول تا پایان فصل داغ و فشرده باشد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها