|

چلسی و پی‌اس‌جی به دنبال ستاره سیتیزن ها

مدیران PSG قصد دارد برای جذب ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، با چلسی رقابت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط جذب محرز هستند تا در صورت جدایی آنخل دی‌ماریا برای خرید این بازیکن اقدام کنند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرارداد دی‌ماریا و پی اس جی در پایان فص جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز پیشرفتی نداشته و جدایی او از این تیم در ماه جولای بسیار محتمل به نظر می‌رسد. 

این ستاره 34 ساله آرژانتینی تا به حال 288 بازی با پیراهن پاری سن ژرمن انجام داده و در این مدت موفق شده 91 گل به ثمر رسانده و 115 پاس گل نیز برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کند. 

پی اس جی در صورت جدایی این بازیکن باید به فکر جانشینی برای او باشد و نشریه فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شده که مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط جذب ریاض محرز هستند تا او را به لیگ فرانسه منتقل کنند. 

گفته می‌شود که کادر فنی و مدیران این باشگاه علاقه زیادی به این بازیکن الجزایری دارند که پیش از این در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان دو گل برابر آنها به ثمر رسانده بود. 

او یکی از بازیکنان کلیدی تیم پپ گواردیولا از زمان پیوستن به سیتی در سال 2018 بوده و موفق شده در طول این مدت 60 گل برای این تیم بزند و 44 پاس گل ارسال کند. 

با این حال محرز در پایان این فصل وارد آخرین سال قراردادش می‌شود و گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال فروش او از سوی سیتی به گوش می‌رسد. 

از سوی دیگر مدیران چلسی نیز از مدتی قبل شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و آماده هستند تا در صورت تمایل سیتی به فروش او، پیشنهادی را برای خرید محرز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو ارائه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها