|

یک استقلالی دیگر به فرهاد مجیدی کمک می کند؟!

روز جمعه محمود فکری این فرصت را دارد که کار دسته‌جمعی استقلالی‌ ها علیه پرسپولیس را تمام کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلالی‌های لیگ دست به‌دست هم داده‌اند تا این تیم به طلسم عجیب و غریبش در قهرمان نشدن پایان بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛  فرهاد مجیدی در خود استقلال عالی نتیجه گرفته و گام به گام به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود. امیر قلعه‌نویی هم که با گل‌گهر سیرجان در ۲ بازی رفت و برگشت ۴امتیاز از پرسپولیس گرفته بود، هر دو مسابقه امسال را به استقلال باخت؛ دیدار رفت را در کمیته انضباطی و بازی برگشت را در زمین.

با این همه غیرمنتظره‌ترین هدیه به فرهاد مجیدی را علیرضا منصوریان داد. سرمربی نفت آبادان در روزی که طالب ریکانی را در اختیار نداشت، ۲ بر صفر پرسپولیس را برد تا فاصله در صدر جدول به ۶امتیاز افزایش پیدا کند. البته منصوریان در بازی رفت با استقلال هم ۲ امتیاز از این تیم گرفته بود و باید دید این هفته در مسابقه برگشت برابر تیم سابقش چه می‌کند؟

روز جمعه اما محمود فکری این فرصت را دارد که کار دسته‌جمعی استقلالی‌‎ها را تمام کند.

پرسپولیس آخر هفته در مسجدسلیمان به مصاف نفت می‌رود و این در حالی است که میزبان برای بقا در لیگ برتر نیاز ضروری به کسب امتیاز از این دیدار دارد. نفت مسجدسلیمان با ۱۳امتیاز در رده ماقبل آخر جدول رده‌بندی قرار دارد و از حداکثر انگیزه برای متوقف کردن پرسپولیس برخوردار است. نکته بامزه اینجاست که اگر نفت موفق به کسب امتیاز از پرسپولیس شود، فکری ارزشمندترین کادوی ممکن را به دشمن سرسختش داده است. حتما می‌دانید که بعد از جانشینی فکری با مجیدی در استقلال، رابطه این دو نفر بسیار خراب شد. فکری در این مدت بارها استقلال را زمین غصبی فرهاد مجیدی خوانده و از سوی سرمربی استقلال با شکایت قضایی هم مواجه شده است!

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها