|

مربیان استقلالی؛ کابوس یحیی گل محمدی ادامه دار می شود؟

آیا سرمربی پرسپولیس در توقف مقابل مربیان استقلالی، هت‌تریک خواهد کرد؟!

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس باید این هفته در شهر اولین ها به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. تیمی که هدایت آن در اختیار محمود فکری سرمربی سابق استقلال قرار دارد که امیدوار است مثل فصل آینده بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ فکری که شروع خوبی با نفت نداشت و در چهار بازی متوالی شکست خورده بود، در دو هفته اخیر از آلومینیوم اراک و مس رفسنجان امتیاز گرفته و امیدوار است این اتفاق در دیدار با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رخ دهد و پرسپولیس بدون کسب 3 امتیاز، مسجدسلیمان را به مقصد تهران ترک کند. اتفاقی که جدا از محمود فکری و شاگردانش، استقلالی‌ها هم شدیدا از آن استقبال می‌کنند.

اگر فرض کنیم که پرسپولیس در مسجدسلیمان متوقف خواهد شد، این برای سومین بازی متوالی خواهد بود که یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند برنده تقابل با مربیان استقلالی شود.

پرسپولیس در هفته نوزدهم و در سیرجان، با گل گهر به تساوی 1-1 رسید و هفته گذشته هم در آبادان از صنعت نفت شکست خورد و حالا استقلالی‌ها امیدوارند که محمود فکری، بعد از امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان سومین مربی استقلالی باشد که می‌تواند با امتیاز گرفتن از مدافع عنوان قهرمانی، شرایط این تیم را در آستانه دربی سخت کند و شانس این تیم برای رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی‌اش را کاهش دهد.

حالا باید منتظر ماند و دید که عصر جمعه چه اتفاقی در مسجدسلیمان رخ خواهد داد و پرسپولیس مثل فصل گذشته، بدون 3 امتیاز شهر اولین‌ها را به مقصد تهران ترک خواهد کرد یا اتفاق دو فصل قبل تکرار خواهد شد و پرسپولیس، از سد میزبانش خواهد گذشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها