|

واکنش قلعه‌نویی به اتفاق های دوئل با استقلال

بعد از سکوتی 4 روزه، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا نسبت به اتفاقات دیدار با استقلال واکنش نشان بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از حواشی و رخدادهای پیش‌آمده در دوئل استقلال-گل‌گهر که با واکنش تند هواداران آبی‌پوش همراه شد، امیر قلعه‌نویی در کانون انتقادات قرار گرفت و هواداران استقلال گلایه‌های پرشماری را نسبت به سرمربی و کاپیتان سابق خود مطرح کردند و از رفتارهای وی در قبال رخدادهای مصاف استقلال-گل‌گهر گلایه کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قلعه‌نویی که خود به کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال نرفت و سعید الهویی دستیارش را به کنفرانس فرستاد، ترجیح داد تا روزه‌ی سکوت بگیرد و در هیاهوی پیش‌آمده، اظهارنظر جنجالی نداشته باشد تا فضای ملتهب پسا دوئل با استقلال، آرام شده و از التهاب پیش‌آمده کاسته شود.

حالا با گذشت 4 روز از آن مسابقه‌ی جنجالی و در آستانه دیدار فردای گل‌گهر-پیکان در هفته‌ی بیست و دوم لیگ برتر، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و در کنار صحبت درباره‌ی مصاف حساس فردا، ناگفته‌های خود بعد از رویارویی با استقلال را به زبان آورد.

امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران گفت: به تیم خوب پیکان خوشامد می‌گویم. قبل از اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنم در مورد دو مسئله باید حرف بزنم؛ یکی مظلومیت تیم گل گهر سیرجان، در این چند سال که در فوتبال هستم فراز و نشیب‌ها و تلخی و شادی‌های زیادی دیدم ولی باید یک معذرت خواهی از مردم سیرجان بابت اذیت‌هایی که شدند بکنم و شاید اگر من مسئولیت این تیم را نداشتم این قدر اذیت نمی‌شدند. کما اینکه در تیم‌های دیگر هم با شخص امیر قلعه‌نویی یک‌سری کارها کردند.

قلعه نویی با توضیح موضع خود و اینکه چه اقداماتی مدنظرش بوده، عنوان کرد: ولی در یک سال و نیم اخیر خیلی دارند با سرعت بیشتری پیش می‌روند؛ از مردم سیرجان می‌خواهم من را حلال کنند. طرفداران گل گهر، مسئولین و مدیران من را حلال کنند. این لطمه‌هایی که می‌خورند به‌خاطر وجود من در تیم است. دو؛ از معرفت بازیکنانم تشکر کنم. علی علیزاده، نماد بقیه بازیکنان بود که با آن ‌شرایط بازی کرد، این موضوع را کمتر در فوتبال می‌بینیم‌.‌ در مورد این مسائل بهتر است مردم قضاوت کنند و من وظیفه خودم می‌دانستم در مورد یک‌سری چیز‌ها صحبت کنم. از محرومیت من بگیرید تا کسر امتیاز و اشتباهات کمر شکن. تا ما می‌آییم شکل بگیریم و خودمان را پیدا کنیم کمر ما را می‌شکنند!

ی افزود: فکر نمی‌کنم در تاریخ فوتبال چه در داخل و چه در خارج تیمی را در این حد اذیت کرده باشند. حرف‌ هم که می‌زنیم می‌گویند اشتباه است. وقتی یک اشتباه مدام تکرار می‌شود یعنی پشت آن یک تفکر وجود دارد. این مسائل ‌برای من اتفاق می‌افتد و موضوعشان نیز من هستم. باز هم از تک‌تک بازیکنانم که نماد معرفت هستند تشکر می‌کنم.

او ‌در مورد دیدار با پیکان ادامه داد: پیکان از قدیم یک تیم سازنده و خوبی بوده است. کادر بسیار خوب و مربی جوان و با دانش دارد و با توجه به شرایطی که برای ما پیش آمده بازی بسیار سختی است. در دو سه روز اخیر اصلاً در مورد مسائل فنی صحبت نکردم و تا توانستم در مورد مسائل روحی حرف زدم. کارهایی که با ما کردند اگر در خصوص هر تیم دیگری می‌کردند الان دهم جدول بود. تا ما می‌خواهیم‌ جان بگیریم چند هفته زمان می‌برد. لطف خدا و اهل بیت است که ما هنوز پابرجا هستیم و ‌حرکت می‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها