|

طعنه سرمربی سابق استقلال به اقدام پرسپولیسی‌ ها

محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی داریم.

لینک کوتاه کپی شد

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی داریم که به جز بازیکنان بسیار خوب، کادر فنی خوبی هم دارد. سال‌ها در تیم ملی با یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، حمید مطهری و داود فنایی هم بازی بودیم و رقابت زیبایی هم داشتیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی ادامه داد: امیدوارم بازی فردا هم رقابت خوب و بدون مشکلی باشد تا مردم بیننده یک دیدار فنی و زیبا باشند. دیدار سخت و سنگینی است. در هفته های اخیر بازی های خوبی ارائه دادیم. در دو مسابقه گذشته هم توانستیم امتیاز بگیریم و هم کلین شیت کنیم. روند خیلی خوبی را پیش گرفته‌ایم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و بچه‌ها با همان انگیزه و آرامش وارد زمین شوند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم. امیدواریم از این دیدار سخت هم امتیاز بگیریم و مشکلی پیش نیاید.

فکری با اشاره به نامه باشگاه پرسپولیس درخصوص داوری‌ها به فدراسیون فوتبال، توضیح داد: پرسپولیس به سازمان لیگ و کمیته داوران برای بحث داوری نامه زده است. ما باید به چه کسی نامه بدهیم؟ در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری به ضرر نفت مسجد سلیمان بوده و خیلی اذیت‌مان می‌کند. امیدوارم با توجه به اینکه دیدار فردا پیش بازی دربی تهران است، تحت‌الشعاع آن مسابقه قرار نگیرد و علی صفایی خوب داوری کند. در داوری اشتباه هست اما امیدوارم صفایی و همکارانش اشتباهی نکنند تا تیمی از این طریق امتیاز بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا قضاوت خوبی داشته باشند و همه فضاها سالم باشد تا شاهد یک دیدار جوانمردانه ای باشیم که همه از آن لذت ببرند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درمورد نفرات غایب تیمش برای بازی با پرسپولیس،. پاسخ داد: برخی بازیکنان مصدوم هستند اما مشکل خاصی نیست و تقریبا همه بچه‌ها را در اختیار داریم.

همچنین مهران حسنوند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان در ابتدای این نشست ضمن اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه در این بحث موضوعی را مطرح کرده است. طبق تمام نامه نگاری‌هایی که با سازمان لیگ داریم حضور هواداران را الزامی دیدیم و خواهش می‌کنم در این مورد همکاری لازم را داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها