|

تصمیم مهم یحیی و پرسپولیس برای بازی با استقلال

گل‌محمدی باید تصمیمی مهم برای بازی برابر استقلال بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهمترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران مربوط به دربی تهران و تقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال است. این بازی همیشه حیثیتی‌ترین بازی لیگ بوده، ولی امسال با توجه به حضور دو تیم در رده‌های اول و دوم جدول، حساسیت بیشتری هم پیدا کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ استقلال این روز‌ها با ۶ امتیاز اختلاف در مقایسه با پرسپولیس صدرنشین است و اگر دربی را به رقیب سنتی واگذار نکند احتمالا ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است. در سوی دیگر، اگر پرسپولیس می‌خواهد اندک شانسی برای قهرمانی در این فصل داشته باشد باید هرطور شده اولین شکست فصل را به تیم استقلال تحمیل کند. همین موضوع کار را برای دو طرف سخت کرده است. هرچند که سختی کار برای پرسپولیسی‌ها بیشتر است. در واقع برخلاف استقلال که معمولا در تمامی خطوط زمین به ثبات رسیده در پرسپولیس یک مشکل عمده در خط دروازه وجود دارد و هنوز یحیی گل محمدی نتوانسته آن را حل و فصل کند. دروازه بان‌های پرسپولیس در این فصل از حامد لک و رادوشوویچ کرده تا همین احمد گوهری چندان با ثبات نشان نداده اند. رادو در میانه‌های فصل پرسپولیس را تنها گذاشته و احمد گوهری به عنوان دروازه بان جدید جذب شده است.

در این بین، اما عملکرد سینوسی حامد لک موجب نگرانی شده و یحیی گل محمدی مجبور شده دروازه بان قدیمی ترش یعنی همین حامد لک را نیمکت نشین کند. با این حال گوهری هم در یکی دو دیداری که فرصت بازی داشته دروازه بان ششدانگی برای پرسپولیس نشان نداده است. او روز گذشته دوباره در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت، ولی نتوانست کلین شیت کند. حالا همین مورد تبدیل به دغدغه جدی یحیی گل محمدی برای دربی و بازی با استقلال شده است. طبیعی است که گوهری با توجه به اینکه در دیدار قبل از دربی درون دروازه ایستاده بخت بیشتری برای بازی کردن در ترکیب پرسپولیس برابر استقلال داشته باشد، ولی او تجربه حامد لک برای این بازی‌های بزرگ را ندارد. اینجاست که یحیی گل محمدی باید تصمیم بزرگی برای دربی و تقابل با استقلال بگیرد و از بین حامد لک متزلزل و احمد گوهری کم تجربه یکی را انتخاب کند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها