|

جانشین یزدانی و مرادمند در استقلال همه را غافلگیر کرد!

رافائل سیلوا مدافع جدید استقلال در اولین تجربه حضورش با لباس این تیم، فوق العاده ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد

خرید رافائل سیلوا یک توفیق اجباری برای استقلال و فرهاد مجیدی بود. مدافع بلند قامت و باتجربه ای که توانسته بود به مدت 2 فصل و نیم در لیگ عربستان و تیم فوتبال الفیصلی بازی کند و در نقل و انتقالات زمستانی پس از توافق دو طرفه، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پس از جدایی یزدانی و مرادمند، آبی ها به سراغ بازیکنان آزاد خارجی رفتند و در این میان، مذاکرات با رافائل سیلوا به نتیجه رسید و او به استقلال پیوست. بازیکنی که پس از حضور در سه جلسه تمرین، در دیدار برابر صنعت نفت از ابتدا به میدان رفت و باعث غافلگیری هواداران استقلال شد.

سیلوا که در کارهای دفاعی بی نقص و بدون اشتباه ظاهر شد، با پاس های عرضی و در عمقی که برای هم تیمی هایش ارسال کرد، نشان داد که در بازیسازی و بازی با پا، مدافع هوشیار و کارآمدی است که می تواند در ادامه فصل حسابی به کار استقلالی ها بیاید.

سیلوا حتی شب گذشته می توانست برای تیمش گلزنی کند. این مدافع باتجربه روی ارسال کرنر مهدی پور بالاتر از مدافعین آبادانی ضربه سرش را روانه دروازه کرد که توپ او با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت و او نتوانست در گام نخست برای تیمش گلزنی کند.

سیلوا با 2 تکل موفق، 7 دفع توپ، 4 قطع توپ و به طور کلی 13 عملکرد دفاعی موفق، حضور فعالی در ترکیب تیمش داشت. این بازیکن همچنین روی 5 نبردهوایی موفق عمل کرد و مانع از درخشش مهاجمین صنعت نفت شد و با کسب نمره 7.4 روز بسیار خوبی را سپری کرد. مدافع جدید و برزیلی آبی ها در تجربه نخست حضور در ترکیب استقلال، نمره قبولی کسب کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی