|

واکنش وریا غفوری به صحبت های منصوریان علیه مجیدی

کاپیتان تیم استقلال اعتقاد دارد این تیم در فصل جاری به اصطلاح تیم‌تر است به همین دلیل نتایج بهتری می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

وریا غفوری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: کسب این سه امتیاز خیلی مهم بود تا فاصله‌مان را حفظ کنیم. فکر می‌کنم بعد از چند سال با اختلاف امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس به پیشواز بازی بزرگ می‌رویم. همه چیز خدا را شکر عالی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی در مورد دربی هفته آینده و آمادگی خود توضیح داد: بعد از آسیبی که در نیم‌فصل اول دیدم الان شرایط و آمادگی خیلی عالی دارم و می‌توانم به تیمم کمک کنم؛ حالا هر چقدر که بازی کنم.

کاپیتان تیم استقلال در مورد اینکه این تیم شانس اول قهرمانی است، گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست و بازی‌های سختی پیش رو داریم. اینکه از الان فکر کنیم قهرمانیم، ساده‌لوحانه است. باید بازی به بازی جلو برویم و متحدتر از همیشه بازی‌ها را ببریم تا به هدف‌مان برسیم.

«اختلاف شش امتیازی آیا باعث می‌شود استقلال محتاط‌تر در دربی حاضر شود؟»، غفوری در پاسخ به این سؤال گفت: خیر! ما یک پلن تیمی داریم. تاکتیک خودمان را داریم و می‌رویم که بازی خودمان را انجام دهیم. طبیعتاً بازی سختی است و تمرکز و انرژی بیشتری باید داشته باشیم. ان‌شاءالله برنده می‌شویم.

وی بار دیگر در واکنش به سؤالی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: من احساس می‌کنم امسال تیم‌تر از هر سال دیگر هستیم و ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد.

کاپیتان تیم استقلال در پایان در واکنش به سؤالی در مورد ناراحتی منصوریان از مجیدی و اینکه تقریباً اکثر مربیان استقلالی با نیمکت استقلال مشکل دارند، گفت: من چیزی حس نکردم، لطفاً سؤال حاشیه‌ای نپرسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها