|

پنج ستاره بارسلونا و رئال مادرید در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو!

در اردوی رئال مادرید و بارسا بازیکنانی هستند که با گرفتن یک کارت زرد دیگر، ال کلاسیکوی هفته بعد را از دست خواهند داد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان اوساسوناست. آبی اناری ها پس از توقف خانگی در لیگ اروپا برابر گالاتاسرای به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی هستند تا با روحیه به مصاف رئال مادرید بروند. دیداری که یکشنبه هفته بعد در برنابئو به انجام خواهد رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال مادرید هم دوشنبه شب در زمین مایورکا به میدان می رود و پس از  پیروزی بر پی اس جی روحیه مضاعفی هم گرفته است. در اردوی هر دو تیم بازیکنانی حضور دارند که در خطر از دست دادن ال کلاسیکو هستند. در

در جبهه رئال مادرید کاسیمیرو، ادر میلیتائو و فرلاند مندی چهار کارته هستند و اگر یک کارت زرد دیگر بگیرند، غایب بزرگ دیدار برابر بارسا خواهند بود. 

در بارسا نیز رونالد آرائوخو و اریک گارسیا دو مدافع میانی این تیم شرایط مشابه دارند و با گرفتن یک کارت زرد دیگر، ال کلاسیکوی برنابئو را از دست خواهند داد. آرائوخو برابر ختافه، گرانادا، والنسیا و الچه کارت زرد گرفت و گارسیا نیز در بازی برابر بیلبائو، سلتا، الچه و اسپانیول از داور کارت گرفت.

رئال مادرید با یک بازی بیشتر از بارسا، اختلافی 15 امتیازی با این تیم دارد و صدرنشین است و بارسا هم در رده سوم قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها