|

ستاره جوان استقلال از رکورد قایدی عبور کرد

امیرحسین حسین زاده به دومین بازیکن جوان استقلال تبدیل شد که توانسته است در لیگ برتر به 5 گل زده برسد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بازیکنان خوب استقلال در این فصل که کمتر کسی انتظار درخشش او را داشت، امیرحسین حسین زاده است. وینگر جوانی که تابستان امسال به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حسین زاده در این فصل توانسته است 5 بار دروازه حریفان را باز کند و به تنهایی 7 امتیاز را برای تیمش جمع آوری کند. ضمن اینکه او یک مرتبه نیز پاس گل داده تا روی 6 گل تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد.

این وینگر جوان به طور میانگین در هر بازی استقلال 1.6 پاس کلیدی داده و 78 درصد پاس هایش نیز سالم بوده اند. آمار جالب توجهی برای این بازیکن جوان و 21 ساله که در نخستین فصل حضورش در استقلال، عملکرد قابل قبولی داشته است.

نکته جالب اینکه حسین زاده پس از باز کردن دروازه صنعت نفت، توانست از رکورد مهدی قایدی عبور کند. در واقع حسین زاده با 21 سال و 4 ماه سن، به دومین بازیکن جوان استقلال در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که توانسته است به رکورد 5 گل زده دست یابد.

مهدی قایدی در سن 22 سال و 4 ماه توانست به 5 گل زده در لیگ برتر برای استقلال دست یابد. اما همچنان بهترین رکورد از آن امید روانخواه است. بازیکنی که با 19 سال و 8 ماه سن توانسته بود 5 بار برای آبی پوشان در لیگ برتر گلزنی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها